اجرای «تهران دابشو» در اصفهان

گروه «تهران دابشو» به سرپرستی هومن خیاط، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به اجرای برنامه می پردازند.

اجرای «تهران دابشو» در اصفهان

به گزارش ایمنا، اگر ابتدا مشتاقید بدانید «دابشو» چیست باید بگویم ترکیبی از دوبله و اجراست. هومن خیاط مبدع این نوع اجراست و در این باره می گوید: «نزدیک به ۲ سال است که ما دابشو را راه اندازی کرده ایم و مبتکر و بنیانگذار این طرح، هم در ایران و هم در دنیا بوده ایم. حتی اسم دابشو هم خودمان برای این کار انتخاب کردیم. منشا این طرح و ایده هم این بود که همیشه این موضوع من را آزرده خاطر می کرد که چرا دوبلور ها با این حجم زحمت و این همه فشار کاری دیده نمی شوند. به همین خاطر ابتدا طرحی را دادم به این روش که بعد از اکران انیمیشن، دوبلورها روی صحنه بیایند و صحبت کنند اما جذابیت چندانی نداشت. ۲ سال پیش فکری به ذهنم رسید و بعد از صحبت با مسئولان قرار بر این شد که بعد از اجرای انیمیشن به روی صحنه بیاییم و حرکت های روی صحنه را با شخصیتی که به جای آن صحبت می کردیم هماهنگ و همسو کنیم. از این حرکت استقبال زیادی شد و انیمیشن «فروزن» را با همین روش انجام دادیم و استقبال های بیشتر انگیزۀ ما برای انجام کارهای خلاقانه بیشتر کرد و موجب شد دابشو امروز در این جایگاه قرار بگیرد.»

حالا که در این باره بیشتر می دانید، خبر اجرای گروه «تهران دابشو» به سرپرستی هومن خیاط در اصفهان شاید برای شما جالب تر باشد. این گروه قرار است دوبلۀ دو انیمیشن «پرندگان خشمگین» و «هتل ترانسیلوانیا» را در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به سبک «دابشو» اجرا کنند.

علاقمندان برای دیدن این برنامه می توانند با تهیۀ بلیط از سایت نوای مهر، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در سه سانس ۹:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ به مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار