مسئولیت رییس فدراسیون با غیبت وی در مجمع هیأت ووشو به من تفویض شده بود

رییس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: رییس فدراسیون ووشو مسئولیت خود در مجمع سالیانه هیأت استان را به من تفویض کرده بود و این موضوع از نظر قانونی خللی در برگزاری مجمع به وجود نمی‌آورد.

مسئولیت رییس فدراسیون با غیبت وی در مجمع هیأت ووشو به من تفویض شده بود


محسن روناسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد مجمع سالیانه هیأت ووشو استان اصفهان و دلیل غیبت مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو در این نشست اظهار کرد: رییس فدراسیون ووشو به دلیل مشغله کاری امکان سفر به اصفهان و شرکت در مجمع عمومی هیأت ووشو استان را نداشت و مسئولیت خود در این مجمع را به من تفویض کرد. رییس فدراسیون این اختیار را دارد و من هم به عنوان رییس هیأت ووشو استان اصفهان از طرف وی پاسخگوی اعضای مجمع شدم.

وی در مورد غیبت مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع سالیانه هیأت ووشو نیز گفت: مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل ورزش و جوانان استان از طرف اداره‌کل در این نشست حضور داشت و از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

روناسی در مورد شلوغ بودن این نشست و حضور افراد زیادی در آن افزود: به دلیل اینکه جلسه اول با تأخیر آغاز شد، در اواخر نشست مجبور شدیم افرادی را که برای شرکت در نشست دوم در محل سرای ورزشکاران استان حاضر شده بودند به جلسه دعوت کنیم و تنها به همین دلیل دقایق پایانی نشست نخست با حضور افراد زیادی برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار