4 کشته و 7 مصدوم در تصادفات جاده‌ای اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع ۴ حادثه رانندگی در جاده‌های استان، فوت ۴ نفر و مصدومیت ۷ فرد دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع ۴ حادثه رانندگی در جاده‌های استان، فوت ۴ نفر و مصدومیت ۷ فرد دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 4 تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان اتفاق افتاد که 4 تن از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و 7 فرد دیگر به شدت مجروح شدند.

وی افزود: در محور «برزک» شهرستان کاشان یک سورای پراید به علت انحراف به چپ با یک پژو و یک هیوندای برخورد کرد که راننده آن فوت و 3 سرنشین اش مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همچنین در محور «اردهال» یک سواری رنو با یک سواری فائو تصادف کرده بود که راننده رنو فوت و 2 سرنشین فائو مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اتوبان آزادگان شهرستان شاهین‌شهر یک سواری پژوبه علت عدم رعایت حق تقدم با یک سواری پراید برخورد کرد که راننده پژو فوت و 2 سرنشین پراید مجروح شدند.

پورقیصری در پایان از خروج از جاده یک سواری پژو در محور اصفهان- نایین به علت تخطی از سرعت مطمئنه و فوت راننده آن خبر داد و اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز مسافرت‌های نورزی از عموم رانندگان تقاضا می‌شود از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند، هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث و تلفات جاده‌ای باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار