نجف‌آباد در جمع 150 شهر برگزارکننده انتخابات به شیوه الکترونیک

فرماندار نجف‌آباد گفت: شهر نجف‌آباد یکی از 150 شهر کشور است که امسال برای اولین بار انتخاباتش به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

نجف‌آباد در جمع 150 شهر برگزارکننده انتخابات به شیوه الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، سهراب مظفرنجفی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران فضای موجود انتخابات را فضایی آرام بیان کرده و اظهار داشت: امیدواریم در روزهای آینده با شروع تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا شور انتخاباتی در سطح شهر بیشتر شود.

وی درباره اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم نیز بیان داشت: آنانی که در صحنه انتخابات وارد می‌شوند باید در درجه اول اخلاق و ارزش‌های اسلامی را مدنظر داشته باشند که هر جا از این مسیر خارج شویم، دشمن در کمین نشسته است تا بر این موج‌سوار شود و اگر مشکلی در سطح جامعه به وجود می‌آید، با وجود فضاهای مجازی دیگر فقط مخصوص به یک دستگاه خاص نیست.

فرماندار نجف‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شما خبرنگاران در این عرصه، ترغیب و تشویق مردم برای حضور دشمن‌شکن در عرصه انتخابات است و این وظیفه‌ای همگانی است چرا که دشمن لحظه به لحظه حضور مردم در صحنه انتخابات این انقلاب که 38 سال از عمر آن می‌گذرد را رصد می‌کند و به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

وی از تعداد ثبت‌نامی‌های شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت و بیان داشت: تعداد کل داوطلبین شهرستان، 450 نفر است که 299 نفر متعلق به شهرها و 151 نفر از روستاها ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 63 نفر زن و 387 نفر مرد و 63 نفر دارای سابقه ادوار قبل هستند و که 316 نفر از این افراد تحصیلات بالای لیسانس دارند.

مظفرنجفی درباره برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک در شهر نجف‌آباد نیز گفت: شهر نجف‌آباد یکی از 150 شهر کشور است که امسال برای اولین بار انتخاباتش به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و هم اکنون تعداد 5 تا 8 اکیپ در سطح شهر و مراکز پرتردد به صورت شعب اخذ رأی مانوری در حال آموزش به مردم هستند و هنوز به طور قطع تعداد شعب اخذ رأی مشخص نشده است.

وی در پاسخ به برخی از مشکلات خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی نیز تصریح کرد: ورود رسانه‌های قوی جدید تحت عنوان شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی باعث شده که رسانه‌های رسمی این‌ها را در تقابل با خودشان می‌بینند و شما خبرنگاران با توجه به تخصص و مهارت در عرصه خبر، باید افراد را با نحوه برخورد با این فضاها آشنا کنید و خطوط قرمز ارزشی را آموزش دهید.

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در ادامه بیان داشت: گاهی خبرنگاران حرفه‌ای نیز در این عرصه‌های مجازی از افراد ناشی هم ناشی‌تر عمل می‌کنند که نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، باعث ایجاد تنش و چالش در شهر نیز می‌شوند و خروجی خدمت‌مان در هر عرصه‌ای هستیم خدمت به نظام و مردم و احساس امید به آینده باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار