۱۹ نفر به علت قاچاق مواد محترقه به اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۹ نفر به دلیل قاچاق مواد محترقه به استان اصفهان از سوی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۹ نفر به دلیل قاچاق مواد محترقه به استان اصفهان از سوی پلیس دستگیر شدند.

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته یک میلیون عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و بیان داشت: پلیس با خریداران و فروشندگان و استفاده کنندگان از مواد محترقه و منفجره در شب چهارشنبه سوری برخورد قاطعی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به مجرمان سابقه دار و هنجارشکنانی که سال‌های گذشته مرتکب جرم شده‌اند نیز هشدار داد و گفت: این افراد تحت کنترل پلیس هستند و اگر بخواهند مجدداً با تهیه و توزیع و استفاده از وسایل محترقه امنیت جامعه را برهم بزنند برابر قانون با آنها برخورد می شود.

وی گفت: چهارشنبه آخر سال یک مسئله اجتماعی است و باید از طریق کارهای فرهنگی، نوجوانان و جوانان را بیشتر آگاه کرد، از سوی دیگر والدین و بزرگترها اجازه ندهند که جوان ها احساسی عمل کرده و به بهانه شادی و تخلیه هیجان خود یک عمر پشیمانی به بار بیاورند.

سردار معصوم بیگی گفت: عده‌ای افراد سودجو با سوء استفاده از این موقعیت، اقدام به وارد کردن مواد محترقه و منفجره می‌کنند که بر همین اساس پلیس اصفهان طرح‌ها و اقدامات خود را در راستای مقابله با این افراد تشدید کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار