دومین جشنواره طبیعت گردی و طب سنتی نطنز تیرماه برگزار می شود

دبیر دومین جشنواره طبیعت گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز گفت: این جشنواره در سطح ملی و در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره طبیعت گردی و طب سنتی نطنز تیرماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا فقیهی سرشکی، ظهر پنجشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره با سازمان میراث فرهنگی کشور، دفتر طب سنتی وزارت بهداشت و مسئولان شهرستان انجام شده است که این جشنواره با کیفیت و به نحو احسن در نطنز برگزار شود.

وی با اشاره به تغییر تاریخ برگزاری جشنواره مذکور گفت: به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مساعد نبودن شرایط آب و هوایی و درخواست دانشجویان به دلیل حضور در آزمون کارشناسی ارشد، زمان برگزاری جشنواره از اردیبهشت ماه به تیرماه تغییر یافت و قرار بر این شد جشنواره طبیعت گردی در تاریخ ۶ الی ۹ تیرماه سال جاری برگزار شود.

دبیر جشنواره طبیعت گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی افزود: دومین جشنواره طبیعت گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی در راستای توسعه گردشگری شهرستان نطنز، ایجاد ظرفیت های کشت و فرآوری گیاهان دارویی و ترویج طب سنتی برگزار خواهد شد و برنامه ریزی های خوبی برای عملیاتی شدن اهداف جشنواره در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: شهرستان نطنز دارای طبیعتی غنی از گیاهان دارویی است که در کنار زیبایی هایش، می تواند بستر مناسبی را برای ایجاد و رونق دو صنعت مهم گردشگری و گیاهان دارویی فراهم آورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار