بروز مشکلات به دلیل سستی برخی از دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار اصفهان گفت: اگر شاهد برخی مشکلات هستیم به دلیل پیگیری نکردن به موقع تعدادی از دستگاه های اجرایی ذیربط است و بار امور به دوش فرماندار،‌ استاندار و شورای تامین می افتد.

فرماندار اصفهان گفت: اگر شاهد برخی مشکلات هستیم به دلیل پیگیری نکردن به موقع تعدادی از دستگاه های اجرایی ذیربط است و بار امور به دوش فرماندار،‌ استاندار و شورای تامین می افتد.

به گزارش مهر، احمد رضوانی ظهر دوشنبه،‌ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: از چند روز دیگر خسارت نکاشت به کشاورزان اصفهان داده می شود یا بخشی از این خسارت تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی که وظیفه‌ای را به عهده دارد، باید تکلیف خود را انجام دهد، بیان داشت: بخشی از مشکلاتی را که شاهد هستیم به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات به دلیل عدم پیگیری به موقع دستگاه‌های اجرایی ذیربط است که وقتی دستگاهی سستی می‌کند همه بار روی دوش فرماندار، استاندار و شورای تأمین می‌افتد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه امسال با حوادث مختلفی روبرو بودیم، اعلام کرد: در حال حاضر کشت کشاورزان، مشکلات بی آبی، عدم کشت و حقابه کشاورزان مهم‌ترین مسئله پیش رو است.

مشکل گرد و غبار اصفهان در صورت عدم رسیدگی مانند خوزستان می شود

وی گفت: در اصفهان و شهرهای اطراف و در بخش بن‌رود با مشکل آب برای کشاورزان مواجه هستیم که اگر چه حرف آنها حق است اما واقعاً آب نیست و صرفه جویی در آب شرب باید رعایت شود.

رضوانی در رابطه با وضعیت اعتبارات ادامه داد: تخصیص‌هایی که برای دستگاه‌های اجرایی از منابع مختلف آمده بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است و وضعیت مشکلات اعتباری برای همه وجود دارد که امید داریم وضعیت اعتبارات و دولت در سال آینده بهتر شود.

وی ابراز داشت: در رابطه با گرد و غبار اگر موارد مورد نیاز در استان رعایت نشود اصفهان هم با مسأله‌ای مانند خوزستان در رابطه با گرد و غبار روبه‌رو خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار