رجب‌زاده: چهارمی کمترین چیزی بود که امسال به‌دست آوردیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از اینکه مقام بالاتری را به‌دست نیاوردیم ناراحت هستم.

رجب‌زاده: چهارمی کمترین چیزی بود که امسال به‌دست آوردیم


مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: بازی حساسی بود با توجه به اینکه نیم‌نگاهی هم به بازی استقلال و سپاهان داشتیم که چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد شرایطی را فراهم آورده بود که بعضی از بازیکنان از نظر روحی تحت فشار بودند.

وی ادامه داد: امروز روز خوبی بود و در جریان بازی بیش از ۱۰ موقعیت گل داشتیم و تنها توانستیم ۲ گل را به ثمر رسانیم، در صورتی که حداقل باید چهار، پنج موقعیت‌ را به گل تبدیل می‌کردیم.

رجب‌زاده افزود: نتیجه بازی سپاهان هم به وفق مراد ما شد و توانستیم عنوان چهارمی را به دست آوریم و فکر می‌کنم این کمترین چیزی بود که امسال به آن دست پیدا کردیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: از نظر من تیم ما لیاقت کسب عنوان بالاتری را داشت و حتی در جام حذفی هم می‌توانستیم خودمان را به فینال برسانیم اما با این حال خوشبختانه توانستیم در این شرایط چهارمی را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که در سن ۳۷ سالگی تجربه بازی در پست دفاع راست چطور بود، عنوان کرد: شروع فوتبالم قبل از لیگ برتر و در لیگ آزادگان در سال‌های ۷۷ و ۷۸ با پست دفاع راست بود و حتی زمان برانکو در پست‌های دفاع راست یا هافبک راست به تیم ملی دعوت می‌شدم و پست تخصصی من دفاع راست بود.

رجب‌زاده افزود: در ۲ بازی که امسال در پست دفاع راست بودم به دلیل اینکه یکی از بازیکنان مصدوم و دیگری هم محروم بود مربیان صلاح دانستند در این پست بازی کنم.

وی تأکید کرد: از قبل تجربه بازی در این پست دفاع راست را داشتم ولی با وجود اینکه سال‌های زیادی بود در این پست بازی نکرده بودم و از آن شرایط دور شده بودم ولی به نظر خودم بازی قابل قبولی ارائه کردم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظر خودم امسال سال خوبی را داشتم و هم عملکردم و هم اثرگذاری‌ام در تیم خوب بود. با وجود اینکه جایگاه بالاتری به‌دست نیاوردیم و ناراحت هستم اما از طرفی هم خوشحالم که تا الان توانستم بازی خوبی برای تیمم انجام دهم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار