مشاجره دو نماینده مخالف و موافق استیضاح ربیعی در صحن مجلس

محمدرضا پورابراهیمی خطاب به ربیعی گفت: آقای ربیعی امروز وضعیت شما در بحث استفاده از ظرفیت‌ها چگونه است و فرزندان شما حوزه‌های مختلف چه‌کار می‌کنند؟

محمدرضا پورابراهیمی خطاب به ربیعی گفت: آقای ربیعی امروز وضعیت شما در بحث استفاده از ظرفیت‌ها چگونه است و فرزندان شما حوزه‌های مختلف چه‌کار می‌کنند؟
به گزارش خ تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 22 اسفند 96) خانه ملت، گفت: در زمان رأی اعتماد برای آقای ربیعی در ابتدای دولت یازدهم برای تصدی وزارت کار بنده گفتم که ویژگی‌های آقای ربیعی متناسب با مأموریت‌های این وزارتخانه نیست و امروز براساس همان پیش‌بینی‌ها ارزیابی ما از عملکرد آقای وزیر در طول 4 سال گذشته این است که وضعیت بسیار اسف‌باری را ما امروز در شرایط اقتصادی کشور شاهد هستیم.
وی افزود: من می‌خواستم در جلسه رأی اعتماد آقای ربیعی در دولت یازدهم به عنوان مخالف وی صحبت کنم اما به هر دلیل لابی‌گری کردند و اجازه ندادند من مطالبم را مطرح کنم. مطلب من در مورد آقای ربیعی یک موضوع فردی نیست، بنده از روز اولی که آقای ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی در دولت یازدهم بود با وی مخالف بودم.
به گفته نماینده مردم کرمان در مجلس، ربیعی در طول سوابق کاری خود کارهایی انجام داده اما امروز عملکرد وی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنای تصمیمات ما باید باشد.
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آقای محبی‌نیا گفتند که آقای ربیعی در یک منطقه فقیرنشین به دنیا آمده و بزرگ شده، سوال من از آقای ربیعی این است که امروز منزل شما در کجاست؟ در شمال شهر است یا جنوب شهر؟ منزل شما چندصد میلیونی است یا چند میلیاردی؟ امروز وضعیت شما در بحث استفاده از ظرفیت‌ها چگونه است؟ فرزندان شما امروز در حوزه‌های مختلف چه‌کار می‌کنند؟
در میان اظهارات پورابراهیمی عبدالحمید خدری در واکنش به این اظهارات در مقابل جایگاه حاضر شد و گفت: آقای پور ابراهیمی شما در مخالفت با وزیر اینجا آمده اید به فرزندان او چه کار دارید؟
پور ابراهیمی خطاب به خدری گفت: شما که حرف خود را زده‌اید، اجازه بدهید من هم حرفم را بزنم.
این مشاجره لفظی به همین جا ختم نشد و در حالی که نمایندگان سعی داشتند خدری را آرام کرده و به جایگاهش هدایت کنند، این نماینده مجلس همچنان در حال اعتراض و فریاد نسبت به موارد ذکر شده بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار