انتخابات شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

بخشدار مرکزی شهرستان کاشان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مردم روستاهای بخش مرکزی کاشان نیز همپای همه ایرانیان با مشارکت حداکثری در این انتخابات و برای اداره روستا و محل زندگی خود تصمیم گیری خواهند کرد.

انتخابات شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرنگار ايسنا- منطقه اصفهان از كاشان، محمدرضا قاسمی اظهار کرد: 23 روستای شهرستان کاشان تحت پوشش خدمات بخشداری مرکزی هستند که 75 نفر می توانند به نمایندگی از مردم بر کرسی های پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستا تکیه بزنند. همچنین صلاحیت 141 نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای این بخش توسط هیات اجرایی و نظارت تایید شده اند.

وی گفت: نهاد شوراهای اسلامی در روستاهای جوشقان، سن سن و استرک با پنج عضو اصلی و 20 روستای دیگر نیز با سه نفر عضو اصلی تشکیل می شود.

قاسمی افزود: از مجموع 162 داوطلب که برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای روستا بخش مرکزی ثبت نام کرده اند، 45 نفر عضو چهارمین دوره شورای اسلامی روستایی هستند.

بخشدار مرکزی شهرستان کاشان گفت: برای عضویت در شورای اسلامی شهر مشکات، هشت نفر تایید صلاحیت شده اند که پنج نفر آنها به عنوان نماینده مردم انتخاب خواهند شد.

وی گفت: براساس سرشماری نفوس ومسکن در سال 95 از مجموع 19 هزار و 200 نفر جمعیت بخش مرکزی، 14 هزار نفر در مناطق روستایی و بقیه در شهر مشکات ساکن هستند.

قاسمی تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مردم روستاهای بخش مرکزی کاشان نیز همپای همه ایرانیان با مشارکت حداکثری در این انتخابات و برای اداره روستا و محل زندگی خود تصمیم گیری خواهند کرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار