اکران نوروزی فیلم ها در سینماهای اصفهان

همزمان با آغاز سال نو سینماهای اصفهان نیز با اکران منتخبان جشنواره سی و ششم فجر رونقی دوباره می‌گیرند.

همزمان با آغاز سال نو سینماهای اصفهان نیز با اکران منتخبان جشنواره سی و ششم فجر رونقی دوباره می‌گیرند.

به گزارش تسنیم ، بعد از جشنواره فیلم فجر سینماهای اصفهان با ادامه اکران فیلم‌ها خستگی جشنواره فجر را از تن به در کردند و اینک در آستانه سال نو اکران منتخبان این جشنواره رونقی دوباره می‌گیرند.

به وقت شام در انتظار مخاطبان نوروزی

"به وقت شام" تازه ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا است که درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌‌ها بوده و هادی حجازی‌فر، بابک حمیدیان و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در آن به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم از روز پنجشنبه 24 اسفندماه در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و سالن سماره 2 سینما سپاهان و سینماهای شهرستان اکران می‌شود.

لونه زنبور فیلم کمدی نوروز 94

"لونه زنبور" فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1396 است که داستان دو سارق خرده‌پاست (جمشیدی و کیایی) که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان‌افشار، رعنا آزادی‌ور و هومن برق نورد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم از روز پنجشنبه 24 اسفندماه در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و سینماهای شهرستان اکران می‌شود.

فیلشاه انیمیشنی که باید دیده شود

"فیلشاه" انیمیشن سینمایی ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری و محصول گروه هنر پویاست. این انیمیشن محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار شاهزاده روم است که با سرمایه گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولید شده است.

فیلشاه روایتی انیمیشن‌گونه از اتفاقاتی است که در جنگل افریقا برای رئیس گله فیل‌ها رخ می‌دهد که رئیس گله صاحب فرزندی می‌شود و همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیلشاه‌» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

این فیلم از روز پنجشنبه 24 اسفندماه در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان و سینماهای شهرستان اکران می‌شود.

لاتاری فیلم جنجالی جشنواره سی و ششم در انتظار تماشاگران نورزی

فیلم سینمایی لاتاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در سی و ششمین جشنواره فجر اکران می‌شود.

لاتاری روایت دو جوان است که خانواد شان با ازدواج آنها موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان، رضایت والدین خود را جلب کنند. آن دو رویای مشترکی دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.

در این فیلم، حمیدفرخ‌نژاد، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی حضور دارند که از روز چهارشنبه 23 اسفندماه در سینما فلسطین اصفها، پردیس سینمایی چهارباغ و سینماهای شهرستان اکران می‌شود.

کمدی "مصادره" بر پرده سینما سپاهان

فیلم سینمایی "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی ساخته شد و تدوین آن را سجاد پهلوان‌زاده انجام داد که جانشینی تهیه‌کننده را نیز برعهده دارد.

رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی، سیامک صفری و مهران احمدی به همراه بازیگر کودک امیر صدرا حقانی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

مصادره روایت اسماعیل، مسئول خرید ساده لوح و کم خرد ساواک است که تاوان اشتباهات خود را می‌دهد و برای فرار از واقعیت از کشوری به کشور دیگر و از شهری به شهر دیگر مهاجرت می‌کند.

این فیلم قرار است در روزهای نوروز 97 در سینما سپاهان اصفهان اکران شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار