حضور پرتعداد خلبانان پاراگلایدر اصفهان در مسابقات پرواز مسافت آزاد چیریکی

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان گفت: در سومین گردهمایی و مسابقات پرواز مسافت آزاد چیریکی (پاراگلایدر) که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، حضور خلبانان اصفهانی با تعداد زیاد؛ بسیار قابل توجه است.

حضور پرتعداد خلبانان پاراگلایدر اصفهان در مسابقات پرواز مسافت آزاد چیریکی

فاطمه افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سومین گردهمایی و مسابقات پرواز مسافت آزاد چریکی (پاراگلایدر)، از نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور 120 خلبان از سراسر کشور صورت می‌گیرد که از این تعداد 16 نفرشان را بانوان تشکیل می‌دهند؛ لازم به ذکر است که 20 خلبان مرد و 2 خلبان زن حاضر در این مسابقات از استان اصفهان هستند.

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان تصریح کرد: در دو سال گذشته، دوره اول و دوم این رقابت‌ها به میزبانی اصفهان با مدیریت و سیاست‌گذاری خلبانانی که تعداد زیادی از آن‌ها از استان اصفهان بودند، برگزار شد و امسال دوره سوم آن در کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: امسال مراحل ثبت‌نام به صورت آنلاین در وب‌سایتی که برای این رویداد طراحی شده، انجام گرفت که خوشبختانه با استقبال تعداد بسیار زیادی از خلبانان روبه‌رو شدیم؛ به همین دلیل چون تعداد ثبت‌نام‌کنندگان بیش از حد ظرفیت بود، تعداد مشخصی تأیید شدند.

افتخاری ادامه داد: در حقیقت امسال بیشترین تعداد خلبان شرکت‌کننده در یک رویداد مسافت پاراگلایدر را شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها، ایجاد یک محیط دوستانه برای رقابت، پرواز و آموزش در کنار بهترین خلبانان مسافت کشور و همین‌طور افزایش رکوردهای شخصی خلبانان پاراگلایدر ایران است.

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این مسابقات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار