فعالیت‌های سازمان تیم‌های ملی شروعی برای برندسازی فوتبال ایران است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: دغدغه شبانه‌روزی سازمان تیم‌های ملی این است که امکانات خوب و جهانی را در اختیار ورزشکاران بگذارد که این امر شروعی برای برندسازی فوتبال ما در جهان است.

فعالیت‌های سازمان تیم‌های ملی شروعی برای برندسازی فوتبال ایران است


به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمی در نشست صمیمانه شهردار اصفهان با اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اظهار کرد: برای سفیران ورزش پرطرفدار فوتسال آرزوی سلامتی دارم و ورود شما را به شهر اصفهان به عنوان پایگاهی برای اردوی تدارکاتی خیرمقدم عرض می‌کنم. همچنین از شهردار ورزشی اصفهان برای حمایت از این میزبانی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهردار اصفهان تمام برنامه‌های ورزشی سازمان ورزش را رصد می‌کند و با وجود تمام گرفتاری‌هایی که دارد، ورزش را ترجیح می‌دهد و در چنین جلساتی حضور پیدا می‌کند. شهردار اصفهان همیشه از تندرستی و پیشرفت جوان‌ها در ورزش، حمایت می‌کند. در سال گذشته نیز از ورزشکاران و نام آوران بسیاری توسط شهردار اصفهان تقدیر شد.

قاسمی بیان داشت: برای اعضای تیم ملی در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید پرچم سه رنگ ایران را برافراشته کنید. خوشبختانه با حضور هیأت رییسه جدید فدراسیون فوتبال، سازمان تیم‌های ملی ایران تشکیل شد که مدیریت آن را محمدرضا ساکت بر عهده دارد.

وی افزود: دغدغه شبانه‌روزی این سازمان این است که امکانات خوب و جهانی را در اختیار ورزشکاران بگذارد که این امر شروعی برای برندسازی فوتبال ما در جهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار