اعلام برنامه‌های نوروزی صداوسیمای اصفهان

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: صداوسیمای مرکز اصفهان در سال 96 با تنگناهای مالی زیادی روبرو بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: صداوسیمای مرکز اصفهان در سال 96 با تنگناهای مالی زیادی روبرو بود.

به گزارش ایمنا، مسعود احمدی افزادی امروز در نشست خبری خود اظهار کرد: در ایام نوروز سال 97، سریال‌ تاریخی «هیچ‌کاره»، با موضوع اقتصاد مقاومتی و در قالب طنز پخش خواهد شد، ویژه‌برنامه سال‌تحویل «ناز نوروز»، برنامه مشاعره با لهجه اصفهانی و برنامه‌های «زنده‌رود»، «ستاره‌چینی» و «تماشاخانه»، دیگر ویژه‌برنامه‌هایی نوروز خواهد بود.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه تحویل سال از ساعت ۱۳ تا ۲۰ روز ۲۹ اسفندماه سال جاری در باغ‌موزه چهل‌ستون با حضور هنرمندان کشور پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که رسانه ملی، امسال سریال «پایتخت 5» را پخش خواهد کرد، پیش از نوروز، برگزیده‌ای از سریال «پایتخت 4» را پخش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت میلاد امام علی، شهادت حضرت زینب و شهادت امام هادی (ع) در همین ایام هم ویژه‌برنامه‌هایی خواهیم داشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان عنوان کرد: رادیو اصفهان هم برنامه‌های شادی برای اصفهانی‌ها و گردشگران خواهد داشت و گزارش‌هایی از سطح شهر و پلیس راهور.

وی گفت: در بحث فضای مجازی، جزء سه مرکز برتر کشور قرار داریم و قرار است اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و نقطه‌ای به مسافران برای اولین بار در کشور از ۲۵ اسفندماه با محوریت صداوسیمای مرکز اصفهان، استانداری، میراث فرهنگی و شهرداری انجام گیرد.

وی بیان کرد: بعد از 20 سال، مجهزترین و جدیدترین حوزه خبری را در ساختمان تاریخی ولایت آماده کرده‌ایم و در حال بهره‌برداری اولیه از آن هستیم، بهره‌برداری نهایی از این استودیو نیز اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد.

وی از معاونت خبر به‌عنوان حوزه‌ای میدانی و عملیاتی نام برد و افزود: در سال ۹۶ بیش از 700 گزارش رادیویی و تلویزیونی در بخش‌های سراسری ارسال و پخش شد و در ایام نوروز هم سه بخش خبری برای اطلاع‌رسانی پخش می‌شود و در سه‌ماهه اول سال ۹۷ نیز شاهد تغییرات بنیادی در بخش‌های محتوایی و قالبی خبر خواهیم بود.

دکتر احمدی افزادی با اشاره به اینکه سایت خبر مرکز اصفهان جزء 10 سایت برتر کشور است و فعالیت مرجعی در فضای مجازی دارد، افزود: سال ۹۷ تمرکز روی پیام‌رسان سروش داریم.

احمدی اذعان داشت: در سال 96 در بحث زاینده‌رود و مشکلات کشاورزان، برنامه‌های مختلفی داشتیم تا پاسخ‌های مسئولان به گوش مردم برسد، باید رسانه ملی هر مشکلی را که مطرح می‌کند، راهکار حل آن را نیز توسط مسئولان مطرح کند. در حوزه مشکلات کشاورزان نیز مشکل را مطرح کردیم و مدیران هم در سطح ملی و استانی راهکار دادند و امروز می‌بینیم که بخشی از حق‌آبه‌ها دارد پرداخت می‌شود.

وی درباره ساخت فیلم برای شهدا هم گفت: برای تولید سریال و مستند شهید بهشتی با همه دستگاه‌ها مکاتبه کرده‌ایم تا تولیدات فاخری در این رابطه داشته باشیم و برای ساخت فیلم درباره شهید خرازی نیز اقداماتی انجام‌شده است.

وی افزود: سال 96 به خاطر حوادث مختلفی چون حادثه ‌ای.تی.آر، زلزله و کشتی نفت‌کش سانچی، مملو از تحرک برای صداوسیمای مرکز اصفهان بود و باید بابت تلاش‌هایی که خبرنگاران انجام دادند، به همه آن‌ها خدا قوت گفت، به‌طور مثال حادثه سقوط ای.تی.آر در پادنا اتفاق افتاد و در همان دقایق اولیه، خبرنگاران در ارتفاعات حضور یافتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار