سالن ۲۵ آبان تنها کف‌پوش استاندارد ایران را دارد

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: کف‌پوش سالن ۲۵ آبان اصفهان تنها کف‌پوش استاندارد ایران است و پس از پیشنهاد سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال برای تمرین ملی‌پوشان در این مجموعه، این زمینه این کار را فراهم کردیم.

سالن ۲۵ آبان تنها کف‌پوش استاندارد ایران را دارد


به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت در نشست صمیمانه شهردار اصفهان با اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اظهار کرد: هرچند که ما مهمان شهردار اصفهان هستیم اما به عنوان یک شهروند اصفهانی، حضور فوتسالیست‌های امید را در شهر اصفهان خیر مقدم عرض می‌کنم. شهردار اصفهان سال‌های زیاد در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مدیریتی در سطح کلان تلاش کرده است.

وی ادامه داد: حرکت‌های جهادی که امروز در شهر اصفهان می‌بینیم از تفکر و اندیشه‌های شهردار و همکاران او نشأت گرفته است. همچنین شخصی مانند علی قاسمی که از طلایه‌داران دفاع مقدس است امروز در سازمان ورزش شهرداری اصفهان خدمت می‌کند.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: ملی‌پوشان تیم فوتسال زیر 20 سال حداقل تا ۱۵ سال دیگر، پرچم‌داران فوتسال ایران هستند و این بزرگی که الان فوتسال ما دارد به‌خاطر کادر فنی این تیم است چراکه سال‌های زیادی به عنوان ستاره‌های درخشان فوتسال کشور در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

ساکت در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال بیان داشت: این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌شود. کادر فنی کار فشرده‌ای را در این مدت انجام داد و نگاه فدراسیون فوتبال توجه به رویکردهای فرهنگی و مذهبی است و بازیکنان تیم ملی را در نیمه شعبان به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این تیم با یک بار معنوی به مسابقات اعزام می‌شود و ظرفیت‌های تکنیکی و تاکتیکی خود را در کنار ارزش‌های دینی در این مسابقات به نمایش می‌گذارد. تیم ملی تا کنون مسابقات تدارکاتی بسیاری را برگزار کرده و امیدوارم بتوانیم زمینه‌ بیشتری برای آماده‌سازی این بازیکنان فراهم کنیم چرا که آنها آینده‌سازان فوتسال کشور ما هستند.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال ۱۸ تیم ملی دارد که امسال در طول تاریخ فوتبال کشور برای اولین بار است که ۵ تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کرده و تیم ملی فوتسال اولین تیمی بود که در جام جهانی کلمبیا حاضر شد. تیم ملی فوتبال ساحلی الان در مسابقات جام جهانی حاضر است و تیم ملی جوانان پس از سال‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی را پیدا کرد.

وی اضافه کرد: تیم ملی نوجوانان در مهرماه در جام جهانی حضور پیدا می‌کند و تیم بزرگسالان فوتبال هم که در شرایط خوبی است و خیلی از مردم به صعود این تیم امید دارند. البته خود ما هنوز اعتقاد داریم باید صبر کرد و در یکی از جلسه‌هایی که با کارلوس کی‌روش داشتیم توصیه کردیم که از ورزشگاه نقش‌جهان هم برای تمرینات استفاده کنند.

ساکت در مورد حضور تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در اصفهان بیان کرد: کف‌پوش سالن ۲۵ آبان اصفهان تنها کف‌پوش استاندارد ایران است که یک سال و نیم پیش وارد کشور شده و متاسفانه در این مدت فقط یک دوره در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از آن استفاده شد که پس از پیشنهاد صانعی برای تمرین ملی‌پوشان در این مجموعه، زمینه این کار را فراهم کردیم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها همیشه مد نظر ما بوده است که بعد از اعلام نیاز ما به سالن ۲۵ آبان، شهردار اصفهان این میزبانی را قبول کرد و شرایطی فراهم شد که اردوهای تیم ملی تنوع داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار