اطفا آتش سوزی کارگاه چاپ سلفون در شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه چاپ سلفون در شهرک صنعتی جی پس از یک ساعت به صورت کامل اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه چاپ سلفون در شهرک صنعتی جی پس از یک ساعت به صورت کامل اطفا شد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه حریق شهرک صنعتی جی در دو انبار با وسعت هزار متر نگهداری مواد پلی اتیلن و فوم اتفاق افتاده است، اظهار کرد: وسعت دودزایی این حریق به دلیل وجود مواد سریع‌الاشتعال در این حریق بوده است.

وی با بیان اینکه این حادثه ۱۷ و ۱۵ دقیقه به ستادفرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شده است، افزود: آتش ‌ نشانان شهرک صنعتی جی ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به حجم بالای حریق و وسعت خیلی زیاد علاوه بر آتش نشانی شهرک صنعتی نیروهای امدادی و ۲۰ خودروی اطفائیه سنگین و فوق سنگین، خودروی نوررسان و دو دستگاه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان این عملیات را مدیریت کرد، اضافه کرد: این حریق پس از ۳۰ دقیقه تحت کنترل کامل درآمد و پس از یک ساعت اطفا شد.

شریعتی با اشاره به استفاده از سه دستگاه لودر برای اطفای این حریق افزود: این دستگاه‌ها برای تخریب دیوار این کارگاه ‌ ها برای اطفای حریق مورد استفاده قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سقف انبار اول به دلیل حرارت بالای فوم و مواد پلی اتیلن فروریخت، اظهار کرد: حریق به صورت کامل کنترل و عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه این حریق خسارت جانی به همراه نداشته است، گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار