رویای کودکان بی‌سرپرست بر درخت آرزوها

کودکان رویاهای ریز و درشتی دارند، آرزوهای که به دست خانواده بال می‌گیرد و بر شانه آنها می‌نشیند؛ اما کودکانی نیز هستند که رویای خود را بر درخت آرزوها آویزان می‌کنند تا شاید کسی بیاید و آرزوهایشان را بال پرواز دهد.

کودکان رویاهای ریز و درشتی دارند، آرزوهای که به دست خانواده بال می‌گیرد و بر شانه آنها می‌نشیند؛ اما کودکانی نیز هستند که رویای خود را بر درخت آرزوها آویزان می‌کنند تا شاید کسی بیاید و آرزوهایشان را بال پرواز دهد.

به گزارش تسنیم ، با نزدیک شدن به ایام نوروز بازارچه‌های خیریه متعددی در سطح شهرها برگزار می‌شود که در سویی از این شهر نیز، چراغ بازارچه خیریه آرمان است که هر ساله برای کودکان بی‌سرپرست و آرزوهایشان روشن و برافراشته می‌شود.
در خیابان‌هایی قدم برمی‌داریم که ساختمان‌های متعدد بی‌نام و نشانی در یک جهت ردیف شده‌اند و از اتفاقات درون آن بی‌خبر هستیم. در یکی از این خانه‌ها می‌توان قطعه‌‌ای از بهشت را به روایت حس و حال‌های کودکانه و با رنگ‌های متعدد یافت.
کودکانی با آرزوهای گوناگون و خواسته‌های متعدد که بی‌صبرانه برای برآورده شدن آن‌ها انتظار می‌کشند، این در حالی است که اکنون با برگزاری بازارچه خیریه آرمان، درختی با آرزوهای رنگارنگ آویزان بر آن را دلگرمی خود قرار داده و برای به ‌‌ثمر نشستن خواسته‌های خود روزشماری می‌کنند.
بازارچه خیریه آرمان به نفع کودکان بی‌سرپرست با غرفه‌هایی نظیر زیورآلات دست‌ساز ، کاردستی ، کیک و شیرینی‌های خانگی ، کتاب، گل و گیاه و غیره به استقبال نوروز و دلگرمی کودکان بی‌سرپرست رفت.
مدیر خانه کودک و نوجوان آرمان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی قصد در آشنایی مردم با سیستم و نحوه عملکرد ما در خانه کودک و نوجوان آرمان داریم، این در حالی است که منافع مالی کمی نیز برای موسسه دارد اما نسبت به حجم عظیم کاری که انجام می‌شود ناچیز و کوچک است.
محمد حسن اصلان ادامه داد: تا به کنون 6 بازارچه خیریه توسط خانه آرمان برگزار شده و تنها فوایدی که از این طریق به موسسه رسیده، آشنایی کامل مردم با نحوه عملکرد موسسه و لمس کردن امور بوده است. از طرف دیگر با این اقدام، یک‌هزار نفر به عضویت خانه آرمان در آمدند و بانی تشکیل یک خانواده بزرگ شدند.
وی پیرامون درخت آرزوهای موجود در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آرزو بچه‌های خانه آرمان که به اقضای سن برایشان به وجود می‌آید توسط خودشان بر روی یک کاغذ نوشته شده و بر شاخه‌های این درخت آویزان می‌شود، در این راستا مردم نسبت به برآورده کردن آنها اقدام می‌کنند و به مناسبت‌های مختلف به آنها اهدا می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار