معرفی سیستم تحت وب با موتور هوش مصنوعی از سوی محققان اصفهانی

سامانه الکترونیکی اقتصاد پیشرو، سیستمی تحت وب و با بهره گیری از موتور هوش مصنوعی، با قابلیت های مانند معرفی شرکت ها، تولیدی ها و کسب و کارها به بازارهای مصرف، آنالیزهایی از بازار، مشاوره های گوناگون در انتخاب شیوه مناسب فعالیت شرکت ها، بررسی ایده ها و اختراعات شرکت ها طراحی شده است.

معرفی سیستم تحت وب با موتور هوش مصنوعی از سوی محققان اصفهانی


به گزارش ایمنا، امیر حسین کفیتی مدیر اجرایی شرکت سپیدبرد نگاره و طراح این سامانه، گفت: سامانه الکترونیکی اقتصاد پیشرو سیستمی تحت وب است، که با بهره گیری از موتورهوش مصنوعی، بر روی تجهیزات سخت افزاری شامل سرورهای موجود در دیتاسنتر ها و بخش نرم افزار، کد نویسی های ویژه هوش مصنوعی عصبی. کد نویسی های جاوا ، پایتون، پی اچ پی و چندین و چند زبان برنامه نویسی تشکیل می شود.

وی افزود: این سامانه قادر به معرفی هر چه بهتر شرکت ها، تولیدی ها و کسب و کار ها به بازارهای مصرف است، این سیستم با بهره گیری از موتور هوش مصنوعی، آنالیزهایی از بازار انجام داده و می تواند شرکت ها را با مشاوره های گوناگون در انتخاب شیوه مناسب فعالیت شان راهنمایی و کمک کند. علاوه بر مشاوره های اقتصادی و مارکتینگ هدفمند به شرکت ها می تواند با بررسی ایده ها و اختراعات نسبت به جذب سرمایه گذار برای آنها اقدام نماید. برای شرکت ها نیروی کار مناسب بیابد و تحت سامانه مدیریت پروژه با سیستمی نوین در زمینه دورکاری پروژه های شرکت ها و سازمان ها را مدیریت کند.

عضو فعال بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: این سیستم با توجه به خدمات ویژه و سرویس های تحت وب، همچنین دارا بودن API های قدرتمند می تواند با تمامی نرم افزار ها و سخت افزار های روز دنیا در ارتباط شود و آنالیز و تحلیل بازار را از طریق هوش مصنوعی عصبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: این سامانه با توجه به کد نویسی متن باز و حمایت از GNU GPL می تواند بازار مناسبی در بین تمامی کشور های جهان ایجاد کند و با تحلیل ارزیابی بازارهای جهانی مشاوره های مناسبی در زمینه واردات و صادرات به شرکت ها ارائه و بستر این کسب و کارها را تسهیل نماید.

کفیتی در رابطه با جایگاه این تکنولوژی در دنیا، گفت: این سامانه در زمره نوین ترین تکنولوژی های روز دنیا، که شرکت های عظیمی چون گوگل از آنها برای توسعه فعالیت های خود استفاده می کنند قرار دارد. با توجه به بستر سازی نوین مورد استفاده دراین سامانه، قابلیت های درخور توجهی برای بهبود اقتصاد داخلی به دست آمد، بسترهای نوینی نیزجهت گسترش فعالیت های اقتصادی با دیگر کشور های دنیا از طریق این سامانه می تواند ایجاد شود.

وی با بیان این که سامانه الکترونیکی اقتصاد پیشرو دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا از لحاظ نرم افزاری است، تصریح کرد: ایران نیزاز لحاظ سخت افزاری در جایگاه خوبی قرار دارد، که با حمایت مسئولین مرتبط خواهیم توانست قابلیت های سخت افزاری این سیستم را بیش از پیش ارتقاء داده و در تسریع روند الکترونیکی شدن دنیای کسب و کار از پیشگامان در عرصه جهانی قرار بگیریم.

مدیر اجرایی شرکت سپیدبرد با بیان این که در زمینه تکنولوژی های تحت وب، ابزار تکنولوژی در اختیار همه افراد در جهان قرار دارد، گفت: طرح ریزی و استفاده صحیح و به جا از این ابزارها قابلیتی بوده که این شرکت جوان و پویا به خوبی توانسته از آنها استفاده کند و سامانه ای بی نظیر در عرصه اقتصاد جهانی ایجاد کند. در واقع ابزار همیشه موجود است ولی استفاده از ابزار ها به طور صحیح رمز موفقیت است.

وی گفت: تجمیع خدمات و ایجاد یک سامانه با این گستردگی بی نظیر در ایران و جهان، به دست مهندسان جوان ایران اسلامی و در قالب چند تیم شامل، اجرایی و فنی، امنیت و سرور، گرافیک و پشتیبانی، مدیریت اقتصاد صنعتی و مارکتینگ نوین انجام گرفت.

کفیتی با بیان این که عضویت اولیه کاملا رایگان در این سامانه با ترغیب شرکت های زیادی برای فعالیت در این سیستم همراه بوده است و در واقع این سیستم تجاری سازی و در حال حاضر شرکت های زیادی به صورت آنلاین از آن استفاده می کنند. این سامانه به صورت 24 ساعته و در همه ایام به صورت تلفنی و آنلاین پشتیبانی می شود و از لحاظ امنیتی دارای بالاترین رده امنیتی در سرویس های آنلاین می باشد.

وی تصریح کرد: برای این سامانه امکانات بسیار زیادی در دست ساخت است و به زودی این سامانه قادر خواهد بود با دولت الکترونیک جهت تسهیل بسیاری از فرایندها ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.

کفیتی در رابطه با میزان اشتغال زایی این سامانه، گفت: توزیع انبوه این سامانه در بین کلیه شرکت ها، سازمان ها و کسب و کار ها در ایران میتواند حدود 100 شغل مستقیم و با توجه به هدف این سیستم که بهبود فرایند های تولید، مدیریت نیروی کار و افزایش فروش و بهره وری شرکت ها و صنایع است به صورت غیر مستقیم چندین میلیون شغل ایجاد کند.

کفیتی اظهار کرد: این سامانه تا به حال مورد حمایت سازمان صنایع و معادن و سازمان توسعه تجارت قرار گرفته است،اما انتظار حمایت های بیشتری از طرف مسئولین خواهیم داشت. این محصول در نمایشگاه همت1 به منظور بهتر دیده شدن سامانه توسط مسئولین مرتبط و شناسایی ایده پردازان جوان و حمایت از آنها در زمینه جذب سرمایه گذار و صنعتی کردن دست آورد های آنها شرکت کرد.

وی در ادامه گفت: اگر چه تجاری سازی این طرح قبل از شرکت در نمایشگاه همت1 انجام گرفته بود، لیکن تاثیر خوبی در معرفی سیستم به بازدید کننده گان و حاضران در این نمایشگاه داشت. مسئولین برگزار کننده نمایشگاه همت با گشاده رویی از آن استقبال همچنین نواقص آن را گوشزد کردند. سامانه با رفع کم و کاستی ها در همت 2، عزم ملی خود را در جهت تحقق سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال قرار داده است.

وی تاکید کرد: شرکت این سامانه در همت 2 همچنان به منظور مورد توجه قرار گرفتن آن توسط مسئولین مرتبط به عنوان یک محصول دانش بنیان در زمینه تصحیح روند های اقتصادی شناسایی و حمایت هایی در خور یک شرکت دانش بنیان است. همچنین بررسی و تحلیل تیم های فعلی حاضر در این نمایشگاه و کمک به تجاری سازی طرح های آنها و جذب سرمایه گذار برای آن ها از طریق این سامانه حائز اهمیت است.

کفیتی در رابطه با اهمیت شرکت در این نمایشگاهها گفت: نمایش دستاوردها نشان دهنده توانایی ما جوانان ایرانی بوده، و در صورت حمایت مسئولین با ابتکار، اختراع، افزایش تولید و برنامه ریزی صحیح از درون ایران اسلامی را در زمینه اقتصادی غنی خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار