باید به جوان بها و میدان داده شود

امام جمعه شهر تیران گفت: جوانان را خطراتی از قبیل اعتیاد، فضای مجازی و موارد دیگر تهدید می کند، بنابراین باید با کمک هم جوانان را از این تهدیدات دور نگه داریم.

باید به جوان بها و میدان داده شود



به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در تیران و کرون،حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه شهر تیران اظهار کرد: 24میلیون جوان در ایران وجود دارد و این سرمایه کمی نیست و در 8 سال دفاع مقدس میانگین سنی فرماندهان جنگ بین 23تا 27 سال بوده استو این به این معنا است که همه افتخارات که در 8 سال دفاع مقدس آفریده شد مرهون اعتماد به جوانان شایسته است وجوانان فرماندهی عملیات های پیچیده ای را برعهده داشتند که هنوز دشمنان انگشت به دهان مانده اند.

وی افزود: باید به جوان بها و میدان داده شود، ظلم بزرگی است به کشور است که این مغز های توانمند و استعداد های کم نظیر به خاطر مشکلات اقتصادی و بی اهمیتی مسئولان از کشور خارج شوند و بعضا دیگر برنمی گردند و این خسارت بزرگی است و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

رشیدیان اضافه کرد: واقعیت آن است که در تمامی سال های متمادی، حضور ملت و جوانان در صحنه سبب رفع سایه جنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با کار جهادی از این مشکلات و بن بست ها رهایی پیدا کنیم و هر کجا به جوانان اعتماد کردیم پیش رفتیم و هرکجا توجه به جوان نشد ضرر کردیم .

رشیدیان یادآور شد: جوانان را خطراتی از قبیل اعتیاد، فضای مجازی و موارد دیگر تهدید می کند، بنابراین باید با کمک هم جوانان را از این تهدیدات دور نگه داریم.

امام جمعه شهر تیران افزود: باید با تحقیق بسیار و صحیح و دیدن مناظرات و توضیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرد اصلح را انتخاب کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار