مخالفت با ساخت پلی کلینیک درمانی فرهنگیان در مرکز شهر

سی و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با رای اکثریت اعضا شورا پلی کلینیک درمانی فرهنگیان

در سی و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با رای اکثریت اعضا شورا پلی کلینیک درمانی فرهنگیان در خیابان سپاه رای نیارود تا ادامه عملیات ساخت آن متوقف شود.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر کاشان، علی رسول زاده رئیس شورای شهر در سی و ششمین نشست رسمی شورای با موضوع ساخت پلی کلینیک درمانی فرهنگیان اظهارکرد: اگر ما می خواهیم آینده کاشان را درست رقم بزنیم باید یک برنامه مدون و حساب شده برای 15 یا 20سال آینده داشته باشیم و اگرمتولی شهر شورا و شهرداری هستند چرا بایستی کار بی ضابطه و بدون مجوز انجام شود.

وی با اشاره به احداث پلی کلینیک درمانی توسط فردی خیر در خیابان سپاه در مرکز شهر افزود:اعضای شورای شهر نمایندگان مستقیم مردم هستند و در بررسی مسائل فنی، اقتصادی شهر معتمد شهروندان محسوب می شوند بنابراین تصمیمات آنها باید مورد رضایت خداوند و در راستای جلب رضایت عمومی مردم باشد.

وی افزود: مطالبی مبنی بر مخالفت بنده برای ساخت این پلی کلینیک مطرح می شود ولی هر کسی بین خود و خدای خود و وجدانش مسوول است و من پس از تحقیقات لازم و پرسیدن نظر مردم برای اتمام حجت یک جلسه ای با حضور حدود 25 نفر با دعوت نمایندگان نظام مهندسی، انجمن اولیا و مربیان، اداره آموزش و پرورش و نماینده فرماندار و فرد خیر برای بررسی موضوع در شورا برگزار کردم.

وی تصریح کرد: دراین جلسه آقای لاجوردی خیر محترم به صراحت می گوید این پلی کلینیک درمانی تنها برای فرهنگیان نیست بلکه برای عموم مردم است که قرار است در زمین آموزش و پرورش به نام خانه سلامت در مساحت چهار هزار متر زیربنا ساخته شود.

رسول زاده خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک عضو شورا صد در صد موافق ساخت این پلی کلینیک درمانی هستم ولی باید کمک کنیم در منطقه ای ساخته شود که علاوه بر توسعه متوازن شهر موجب کاهش ترافیک شهری گردد.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: فرد خیر آمادگی خودرا برای ساخت این کلینک درمانی در جای دیگر اعلام کردند و تنها شرط آن را منوط به رضایت مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشان عنوان کردند که حتی در این جلسه پیشنهاد ساخت کلینیکی در زمین بزرگتری در یکی از سه مکان شهرک امیرالمومنین، میدان بسیج یا جاده قمصرارائه شد.

رسول زاده با بیان اینکه کارشناسان در جلسه نظر مخالف خود را در ساخت پلی کلینیک در خیابان سپاه اعلام کردند، خاطرنشان کرد: از مردم نظرخواهی کنید و بپرسید چه کسی گفته آنها را داخل یک منگنه قرار داده و ترافیک شهر را زیاد کنیم و چرا بایستی بگوییم شورا نباید در این موضوع ورود کند .

رئیس شورای شهر کاشان افزود: شهردار محترم لایحه ای را در خصوص این موضوع ارائه و از آن دفاع کرده است و تصمیم گیرنده شورا است هر چند صورتجلسه اولیه هیچ ضمانت اجرایی ندارد و توافق بر ساخت مدرسه سلامت با مجوز بر و کف بوده است.

رسول زاده با بیان اینکه طرح بررسی موضوع پلی کلینیک در این جلسه به امضا اعضا رسیده است، گفت: هر یک از اعضا نظر خودش را می تواند به عنوان موافق و مخالف بیان کند.و هر تصمیمی با رای گیری گرفته شود مورد پذیرش همگان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار