دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات هدف دشمنان نظام است

امام جمعه زرین شهر گفت: اگر دفاع شجاعانه جوانان ما و محور مقاومت نبود امروز ما در داخل کشور درگیر جنگ بودیم، شما دیدید تروریست ها با استفاده از خاک پاکستان به مرزهای ما حمله و تعدای از بهترین جوانان ما را به شهادت رساندند آیا این دشمن منطق مذاکره را دارد؟ نمی دانم این فرد با چه منطقی این حرف را زده است.

دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات هدف دشمنان نظام است

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) این شهر اظهار کرد: دشمنان ایران عزیز از سالها قبل برای انتخابات کشورمان طرح و برنامه ریزی دارند، انها می خواهند انتخابات ما چند قطبی بشود تا ما را از مشکلات اصلی دور نگه دارد و کشور به عقب رانده شود.

وی افزود: با توجه به توطئه های متعدد دشمنان ایران اسلامی ما نیز باید هوشیار باشیم تا خدای ناکرده انتخابات ما به سمت چند قطبی شدن که دشمنان داخلی وخارجی برایمان برنامه ریزی کرده اند نرود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که با چند قطبی شدن غیر از مسائل انتخاباتی و رقابتی این کینه ها است که می ماند و بعداز انتخابات به جای پذیرش نتیجه ان به فتنه مبدل می شود و در این میان دشمن نهایت استفاده را از آن خواهد کرد.

انتخابات نباید دو قطبی شود

وی ادامه داد: از این جهت باید همه ی ما نتیجه انتخابات را پذیرا باشیم ورقابت ها تبدیل به رفاقت ها شود و همه دست در دست هم برای عزت واقتدار ومعیتشت و رفاه مردم کار کنیم.

باقریان اضافه کرد: انتخابات همیشه برای دشمنان ما یک فرصت بوده تا با استفاده از فضای موجود در کشور نهایت استفاده را از آن ببرد و با جنگ نرم و هزینه های محدود و گاهی به دست خودمان به کشور و ملت آسیب بزند از این رو باید آسیب ها را بشناسیم و مراقب آنها باشم.

وی عنوان کرد: دشمنانان ما کسانی هستند که دانشمندان ما را به راحتی ترور می کند، آنهای هستند که به منافقان که دستشان به خود ۱۷ هزار ایرانی مظلوم آغشته است پناه می دهد، دشمنانی که از هیچ تلاشی و دشمنی پرهیز نمی کند لذا باید هوشیار باشیم تا فریب نخوریم.

پای‌بندی به قانون اساسی نخستین شرط خدمت‌گزاری است

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: دشمن با زیرکی برای ما برنامه ریزی کرده است از این رو باید توجه داشت که شورای نگهبان افرادی را برای انتخابات تایید کرده که همه انها پایبنده به قانون اساسی بوده اند چراکه قانون اساسی یک ملاک مهم به شمار می آید و دشمن با کسانی کار دارد که قانون اساسی را قبول ندارند و برای او برنامه ریزی میکند لذا همه در برابر قانون باید تسلیم باشم و بدون هیچ حرفی از قانون تمکین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به این مهم توجه داشت که نباید برای داغ کردن فضای انتخابات هر حرفی را بزنیم و آن فردی که به راحتی می آید می گوید به جای مقاومت باید مذاکره می کردیم این فرد خود مهره دشمن است و در زمین دشمن بازی می کند.

باقریان اذعان کرد: این افراد قصدشان از اینگونه حرف ها دو قطبی کردن کشور است یعنی می گویند ما طرفدار صلح هستم و کسانی که با ما هم عقیده نیستند جنگ طلبند اما باید گفت کسی مخالف صلح نیست اما آیا می شود با دشمنی که به راحتی کودکان وانسان های بی گناه را به خاک وخون می کشد مذاکره کرد؟

دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات هدف دشمنان نظام است

وی متذکر شد: اگر دفاع شجاعانه جوانان ما و محور مقاومت نبود امروز ما در داخل کشور درگیر جنگ بودیم، شما دیدید تروریست ها با استفاده از خاک پاکستان به مرزهای ما حمله و تعدای از بهترین جوانان ما را به شهادت رساندند آیا این دشمن منطق مذاکره را دارد؟ نمی دانم این فرد با چه منطقی این حرف را زده است.

امام جمعه زرین شهر افزود: حالا خوب است این دولت، دولت مذاکره بود وگرنه اینها چه ها که نمی گفتند ایران از اول انقلاب دنباله روی مذاکره و منطق بوده است و گر شجاعت وایستادگی وقدرت وعزت همین جوانان نبود، اگر همین روحیه مقاومت نبود، اگر مدافعین حرم نبودند هیچ کشوری حاضر به مذاکره با ایران اسلامی نبود.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان ایران اسلامی با تیم مذاکره کننده پشت یم میز نشستند شجاعت وقدرت ایران را دیدند، حال باید پرسید آیا داعش قابل مذاکره است که این ها ادعا می کنند؟ کدام منطق وعقل این حرف را می پذیرید لذا باید گفت این حرف، حرف دشمن وبرای ایجاد فضای دو قبطی صلح طلب و جنگ طلب در کشور است اما همه بدانند ملت ما متحد و یکپارچه از روحیه ایثار، شجاعت، اقتدار، عزت ومقاومت دفاع خواهد کرد.

باقریان اضافه کرد: مردم مراقب شعارهای انحرافی باشندچراکه کسانی که شعارهای انحرافی می دهند بعد از نتخابات به هیج وجهی وامدار مردم نخواهد بود، شعارهای انحرافی نباید باعث فریب ما شود لذا دقت کنیم در انتخاب و تمامی معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری را در نظر بگیریم.

انتخابات باید پر شور و با نشاط با حضور حداکثری برگزار شود

وی ادامه داد: انتخابات باید پر شور و با نشاط با حضور حداکثری برگزار شود اما این حضور نباید ناآگاهانه باشد و خدای ناکرده به کشور آسیب بزند.

امام جمعه زرین شهرن عنوان کرد: جوانان انقلاب اسلامی باید روحیه ایمان را درخود تقویت کنند و بعد از ایمان با بالا بردن علم و دانش خود به فکر سربلندی عزت کشور خود باشند بهترین الگو برای جوانان ما همین اهل البت (ع) هستند وکسانی که فرزندان خود را از مسیر اهل البیت دور نگه می دارند بزرگترین خیانت را به فرزندان خود می کنند.

وی در پایان گفت: یک نکته هم در مورد جشن های نیمه شعبان عرض کنم مراقب باشم باعت ناراحتی مردم نشویم، نباید به بهانه امام عضر (عج) مسیر حرکتی روزانه مردم مسدود وترافیک ایجاد شود. نیمه شعبان فرصتی است تا عشق و ارادت خود را به امام عصر ابراز کنیم وباعث دلشادی او با گناه نکردن خودمان شویم.​​​​
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار