هنرمند کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان: مصطفی جوادی مقدم با اعلام این خبر افزود : دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ‌شد و برای نخستین بار بخش ویژه ستارگان با هدف معرفی ‌هنرمندان و آثاری که در رقابت‌ها و رخدادهای هنری جهان رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند، در این جشنواره ، برگزار شد.

جوادی مقدم ادامه داد : در مراسم اختتامیه این جشنواره ، از مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی در بخش ویژه ستارگان جهانی هنر ایران، تجلیل به عمل آمد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود : مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی با ارسال رزومه هنری، تصاویر منتخب، الواح و مقام های کسب شده در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفته و آثار ارسالی این هنرمند کاشانی ، در بخش نگارگری به نمایش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد : دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های هنری و پژوهشی با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار ‌شد و همچنین در مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، از ستارگان جهانی هنر ایران، نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار