ساکت: شهرداری اصفهان پرچمدار حضور در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: حمایت، پذیرایی و میزبانی که شهرداری اصفهان انجام داد به همراه تلاش سایر سازمان‌های اصفهان منجر شد تا بازیکنان تیم ملی فوتسال با یک روحیه مضاعف به مسابقات تایلند اعزام شوند.

ساکت: شهرداری اصفهان پرچمدار حضور در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است


محمدرضا ساکت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که در اصفهان برگزار شد گفت: با توجه این که تیم ملی فوتسال زیر ۲۰۰ ایران باید به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شود و خوب می‌دانیم که این بازیکنان تا ۱۵ سال آینده می‌توانند فوتسال ایران را در آسیا و جهان تضمین کنند، توجه ویژه‌ای به این تیم داشتیم و حدود ۸ اردوی و بازی خارجی برای آن‌ها تدارک دیدیم که تعدادی از این بازی‌های خارجی در داخل کشور برگزار شد.
وی افزود: لازم بود قبل از اعزام تیم، در ورزشگاهی که شرایط شبیه‌سازی ورزشگاه تایلند را دارد اردویی برپا کنیم که بهترین گزینه ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان بود، چرا که کفپوش باید استانداردترین کفپوش باشد و فضای فیزیکی نیز نزدیک به شرایط محل مسابقات باشد، به همین دلیل به پیشنهاد کادر فنی و شخص علی صانعی سرمربی تیم درخواستی برای مسئولان اصفهان ارسال کردیم تا بتوانیم در این سالن استاندارد اردویی را برپا کنیم.
ساکت خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان که همیشه پرچمدار حضور در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده است با آغوش باز این درخواست را پذیرفت. جمالی‌نژاد شهردار اصفهان و قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان که همیشه به ما لطف داشته‌اند زمینه را فراهم کردند و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با هماهنگی‌هایی که انجام داد مجموعه ۲۵ آبان را در اختیار ما قرار داد. همچنین باشگاه‌های گیتی‌پسند، فولاد ماهان، نامی نو و حتی خانه کشتی تجدد، هیأت کشتی استان اصفهان و هیأت فوتبال استان اصفهان نیز مشارکت خوبی با ما داشتند تا بتوانیم اردوی سه روزه کاملی در اصفهان برپا کنیم.
مدیر تیم‌های ملی فوتبال با اشاره به استقبال خوب مردم اصفهان از ملی‌پوشان زیر ۲۰ سال فوتسال تصریح کرد: این اردو از لحاظ روحی بسیار عالی بود و استقبال مردم اصفهان بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد. حمایت، پذیرایی و میزبانی که شهرداری اصفهان انجام داد به همراه تلاش سایر سازمان‌های اصفهان منجر شد تا بازیکنان با یک روحیه مضاعف به مسابقات تایلند اعزام شوند.
محمدرضا ساکت اظهار داشت: از لحاظ فنی اردوی بسیار خوبی بود و همانطور که گفتم سالن ۲۵ آبان به دلیل کفپوشی که دارد نسبت به بقیه سالن‌های ایران در اولویت بود چرا که این کفپوش را هیچ ورزشگاهی در ایران ندارد.
ساکت شرایط سالن ۲۵ آبان را برای میزبانی تیم ملی ملی مناسب دانست و بیان داشت: علی صانعی درخواست ویژه‌ای داشت تا اردوی تیم‌های ملی فوتسال بانوان را نیز در این مجموعه برگزار کنیم که سازمان تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال حتماً اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار