کاهش50 درصدی فروش کفش نسبت به سال گذشته

رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان با گلایه از رکود حاکم بر بازار از کاهش 50 درصدی فروش کفش نسبت به سال گذشته خبر داد.

رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان با گلایه از رکود حاکم بر بازار از کاهش 50 درصدی فروش کفش نسبت به سال گذشته خبر داد.

اکبر زاهدی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت بازار کفش در شب عید، اظهار کرد: بازار کفش حتی در شب عید هم تغییری نکرد تا قبل از عید خبری در بازار کفش نبود و علت اصلی آن رکود حاکم بر بازار است، عدم فروش در بازار کفش ربطی به کفش‌های خارجی ندارد چرا که سال‌های قبل هم چنین کفش‌هایی بود، علت اصلی کم‌رونقی بازار کفش، رکود حاکم بر بازار است.

وی در خصوص نسبت کفش‌های خارجی به تولیدات داخلی که در بازار است، بیان کرد: اکثر کفش‌های اسپرت و ورزشی است و کفش‌های چرمی و کلاسیک همگی از نوع تولیدات داخلی است، باید تغییراتی رخ دهد تا سال 97 سال بهتری برای بازار شود که فعلاً از این تغییرات چیزی ندیدیم.

رئیس اتحادیه کفاشان با اشاره به بدتر شدن وضعیت بازار، عنوان کرد: جشنواره نوروزی و حراجی‌های زیادی در این ایام داشتیم اما آن‌ها نیز برای تغییر در بازار اثر نداشته است، فروش امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 الی 50 درصد کاهش داشته است و در اصل می‌توان گفت که همه تعطیل هستند.

وی در پایان گفت: بسیاری از فروشگاه‌های کفش چند ماه مانده به عید مغازه‌ها را تحویل صاحبان آن‌ها داده است چرا که توان پرداخت کرایه‌ها را نداشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار