"زیبا" و "مهربانانه" از شما استقبال می کنیم

شهردار اصفهان گفت: اگر نوروز امسال قصد سفر دارید اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید و ببینید در این شهر چه زیبا و مهربانانه از شما استقبال خواهد شد.

شهردار اصفهان گفت: اگر نوروز امسال قصد سفر دارید اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید و ببینید در این شهر چه زیبا و مهربانانه از شما استقبال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در آیین آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: از امروز فعالیت رسمی ستاد نوروزی آغاز خواهد شد اگرچه مدت‌هاست فعالیت آن شروع شده است.

وی با بیان اینکه بهار دلنشین در انتظار شهر است، شهری که همیشه در مهمان نوازی نمونه و شُهره بوده و امروز می خواهد بهتر از همیشه تاریخ مهمان نوازی را به نمایش بگذارد، گفت: مهمان نوازی شایسته از مسافران نوروزی و ارایه خدمات مطلوب به آن‌ها با تلاش‌ کمیته‌های مختلف در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان محقق می شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اعضای ستاد نوروزی، همه باید کمک کنند تا زیبایی جهان شهر اصفهان در نوروز بیش از گذشته نمایان شود، ادامه داد: تمام افرادی که در این مراسم حضور دارند به نوعی اعلام آمادگی کرده اند تا اصفهانی که در تاریخ به شکوه و زیبایی شهره است، امسال زیباتر و هنرمندانه‌تر از همیشه خود را به نمایش بگذارد.

نوروزی با اشاره‌ به راهنمایان دوچرخه سوار تصریح کرد: نوروز 97 دوچرخه سواران آشنا به حوزه گردشگری، در طول محورهای تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان تردد خواهند داشت تا اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار دهند. علاوه بر این تمام سازمان های زیر مجموعه شهرداری اصفهان در ایام نوروز آماده اند تا امنیت و ایمنی را برای شهروندان و مسافران فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر نوروز امسال قصد سفر دارید، اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید و ببینید که چه زیبا و مهربانانه از شما استقبال خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار