افزایش بهای بلیط متروی اصفهان به 700 تومان

لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان صبح امروز با 11 رأی موافق و یک رأی مخالف توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان صبح امروز با 11 رأی موافق و یک رأی مخالف توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش فارسن، کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان، با توجه به تکمیل و افزایش طول مسیر خط یک و افزایش تعداد ایستگاه‌ها، موافقت کرده است.

این کمیسیون پیشنهاد دارد علل عدم ارائه انواع بودجه، اصلاح بودجه، متمم بودجه و بیلان و تفریغ بودجه سالانه و گزارش حسابرسان و بازرسان قانونی شرکت به شورای اسلامی شهر از سال‌های گذشته تا حال در جلسه علنی شورا اعلام شده، لازم است ظرف مدت حداکثر 3 ماه نسبت به ارائه گزارش تحلیلی از میانگین تعداد و زمان و طی مسافت هر سفر به صورت روزانه به همراه درآمد حاصل از فروش بلیط و سایر درآمدها و هزینه‌های شرکت به تفکیک به شورای اسلامی شهر اصفهان گزارش شود.

شرکت مترو با توجه به تفاوت‌های فاحش درآمد و هزینه این شرکت، باید اقدامات عملی در جهت تشویق شهروندان به استفاده از مترو به عمل آورده و نتیجه را ظرف مدت 3 ماه به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید داشته تا اطلاع‌رسانی محل ایستگاه‌های قطار شهری به شهروندان در تابلوهای شهری انجام شود و تسهیلات پارک دوچرخه در محل ایستگاههای قطار شهری ایجاد شود.

کوروش محمدی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان مخالف این لایحه در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هر وقت مدت زمان سرفاصله مترو از 15 دقیقه به 4 دقیقه کاهش یافت، این افزایش قیمت 200 تومانی باید صورت گیرد.

نهایتاً لایحه افزایش نرخ بهای ورودی مترو از 500 تومان به 700 تومان صبح امروز با 11 رأی موافق و یک رأی مخالف توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار