ترامپ: تحقیقات مولر درباره تبانی با روسیه بر اساس فریب و حیله است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر تحقیقات دادستان ویژه پرونده تبانی با روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ را به‌باد انتقاد گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر تحقیقات دادستان ویژه پرونده تبانی با روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ را به‌باد انتقاد گرفت.
به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: تحقیقات رابرت مولر دادستان ویژه درباره تبانی با روسیه بر اساس فریبکاری و حیله بوده و اصلاً نمی‌بایستی آغاز می‌شد چرا که هرگز چنین تبانی‌ای وجود نداشته است.
وی در ادامه افزود: تحقیقات مولر اصلاً نباید آغاز می‌شد چون هرگز هیچ گونه تبانی وجود نداشته و هیچ جرمی اتفاق نیفتاده است. این تحقیقات بر اساس فعالیت‌های فریبکارانه بوده است.
مولر در حال تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و اتهامات کارزار انتخاباتی ترامپ است.
در حالی که جمهوری‌خواهان عضو کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرده‌اند که تحقیقات درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری پایان یافته است ولی اعضای دموکرات این کمیته قصد دارند به این تحقیقات ادامه دهند.
دموکرات‌ها همچنین یک گزارش 22صفحه‌ای را منتشر کرده‌اند که جزئیات بیشتری را درباره تحقیقات مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نشان می‌دهد. در این گزارش به نام بیش از 30 شاهد اشاره شده است که هنوز مورد مصاحبه قرار نگرفته‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار