آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتبال زمین خاکی محلات برگزار شد

آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتبال زمین خاکی محلات ۱۵ گانه شهر اصفهان با حضور ۶۰ تیم در ورزشگاه آزادی خوراسگان برگزار شد.

آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتبال زمین خاکی محلات برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتبال زمین خاکی محلات ۱۵ گانه شهر اصفهان با حضور ۶۰ تیم و مسئولان و پیشکسوتان فوتبال شهر اصفهان صبح روز جمعه در ورزشگاه آزادی خوراسگان برگزار شد.

در این مراسم علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با مشورت‌های انجام شده دوباره به فوتبال زمین خاکی برگشتیم گفت: انتقادهای زیادی به ما شد که با تکنولوژی‌های حال حاضر و با وجود سالن ها و زمین های چمنی مجهز، برگزاری فوتبال در زمین خاکی بیراه است اما با مشورت گرفتن از اهل فن و بزرگان فوتبال اصفهان به این جمع بندی رسیدیم که اگر قرار است فوتبال شهر اصفهان احیا شود باید دوباره از فوتبال زمین‌های خاکی شروع کنیم.

قاسمی افزود: تحلیل من این است مکتبی که در فوتبال اصفهان رقم خورد و افراد بزرگی که در این فوتبال پرورش یافتند از نظر استعداد، خلاقیت، ادب و فن، از همین زمین‌های خاکی بوده است و باید به اصالت خود برگردیم به دلیل اینکه وقتی پیشکسوت در یک محل و تیم محلی تصمیمی می‌گیرد و یا صحبتی انجام می‌دهد دیگر حاشیه و مسائل پشت پرده فوتبال وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز اولین بخش از برگزاری مسابقات محلات شهر اصفهان است که اختصاصاً فوتبال خاکی را انتخاب کردیم با حضور ۶۰ تیم و در ۵ منطقه جانمایی شده است که به‌صورت لیگ برگزار می شود و تا آخر سال به طول خواهد انجامید.

قاسمی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۰۰۰ تیم ورزشی در قالب ۱۵ رشته تیمی و ۳۵ رشته انفرادی سازماندهی می‌شوند و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که ۴۰ هزار ورزشکار در این چرخه رقابتی به فعالیت خواهند پرداخت.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های شهید اصغر قضاوی، مرحوم رضا زارع، مرحوم جمشید فروتن، مرحوم امیر واعظی پور، مرحوم سیدجلال طباطبایی تجلیل به عمل آمد بعد از آن تیم‌های حاضر به صورت رژه از جلوی جایگاه عبور نمودند و دو تیم به صورت نمادین در مدت کوتاهی به مسابقه با یکدیگر پرداختند.

در این آیین افتتاحیه مسئولان سازمان ورزش شهرداری اصفهان، علی پیمان‌صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج)، حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال، شهردار منطقه ۱۵ و اعضای تیم‌های شرکت‌کننده حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار