شهردار اصفهان: 30 هزار اصفهانی از مترو استفاده می‌کنند

شهردار اصفهان گفت: چند ماه پیش جمعیت 18 هزار نفری از مترو استفاده می‌کردند اما امروز بالغ بر 30 هزار نفر از متروی اصفهان استفاده می‌کنند.

شهردار اصفهان گفت: چند ماه پیش جمعیت 18 هزار نفری از مترو استفاده می‌کردند اما امروز بالغ بر 30 هزار نفر از متروی اصفهان استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس ، قدرت‌اله نوروزی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از آخرین فاز خط یک متروی اصفهان اظهار کرد: شاید اگر 4 ماه پیش ایستگاه دروازه دولت و میدان انقلاب را می‌دیدید کسی باور نمی‌کرد امروز با قطار به این ایستگاه می‌رسیم.

وی افزود: امروز مشاهده می‌کنیم بر اساس برنامه تدوین شده کار به طور دقیق انجام شده است، ایستگاه میدان امام حسین از یک ضلع قابل استفاده است، ایستگاه میدان انقلاب نیز از ضلع غربی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم با همت بالای مدیران در چند سال آینده خط 2 و 3 نیز مورد بهره‌برداری قرار بگیرد؛ چند ماه پیش جمعیت 18 هزار نفری از مترو استفاده می‌کردند اما امروز بالغ بر 30 هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند که پیش بینی می‌شود در سال آینده 100 هزار نفر از این خط مترو استفاده کنند.

وی بیان داشت: یقین دارم با اتخاذ شیوه‌های جدید ظرف 4 سال آینده به بخش عظیمی از مترو در همه نقاط شهر دسترسی پیدا کنیم و نهایتاً این قطار به بهارستان، شاهین‌شهر و نقاط مختلف شهر بپیوندد تا مشکلات بزرگ ترافیکی اصفهان را حل کند؛ در آینده شاهد شهری آباد و مرکز گردشگری ایران خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار