اولین و آخرین گلزن یکی نشد

مهرداد محمدی که در اولین هفته از لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر فرصت به ثمر رساندن اولین گل فصل سپاهان را از دست داده بود در هفته پایانی آخرین گل تیم اصفهانی را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند.

اولین و آخرین گلزن یکی نشد


به گزارش ایمنا ، مهرداد محمدی با گلی که در چهلمین دقیقه از دیدار با استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر وارد دروازه حریف کرد هم برای دومین هفته متوالی برای سپاهان گلزنی کرد و هم آخرین گل تیم اصفهانی در لیگ شانزدهم را به ثمر رساند.

این هافبک-مهاجم ۲۳ ساله در حالی زننده آخرین گل فصل سپاهان لقب گرفت که این شانس را داشت تا به ثمر رساننده اولین گل تیم اصفهانی در لیگ شانزدهم هم باشد. اگر محمدی پنالتی اعلام‌شده در دیدار با پدیده از هفته اول لیگ برتر را گل می‌کرد می‌توانست در آن واحد زننده اول و آخرین گل سپاهان در فصل جاری باشد اما آن ضربه پنالتی را شهاب گردان در ورزشگاه فولادشهر مهار کرد تا هم محمدی اولین گلزن سپاهان در لیگ شانزدهم نباشد و هم اولین گل او با پیراهن طلایی این تیم به هفته سیزدهم و دیدار برابر صبا در ورزشگاه نقش‌جهان موکول شود.

اولین گل سپاهان در لیگ شانزدهم را فرید بهزادی کریمی در هفته دوم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نفت تهران کرد. جالب آنکه اگر محمدی به استقلال گل نمی‌زد کریمی که در دیدار هفته پیش برابر تراکتورسازی گل دوم سپاهان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرده بود آخرین و اولین گلزن سپاهان در لیگ شانزدهم لقب می‌گرفت که البته این اتفاق نیفتاد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار