قتل عام در شادگان دستگیری در پایتخت

پسر جوان که چهار عضو خانواده اش را در شادگان کشته و به تهران گریخته بود، در دام ماموران گرفتار شد.

پسر جوان که چهار عضو خانواده اش را در شادگان کشته و به تهران گریخته بود، در دام ماموران گرفتار شد.

در بررسی اولیه مشخص شد چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل مادر و سه فرزندش - دو دختر نوجوان و پسری یک‌ساله- توسط نابرادری خانواده با سلاح شکاری ساچمه‌ای به قتل رسیده‌اند و قاتل که پسری 19 ساله بود از محل جنایت متواری شده است.

تحقیقات تکمیلی نشان داد پدر قاتل زمانی که پسرش کوچک بود از همسر نخستش جدا شده و دوباره ازدواج کرده و حاصل ازدواج دومش سه فرزند بود. همچنین قاتل پس از جدا شدن پدر و مادرش همراه با پدرش زندگی می‌کرده است.

بررسی‌ها برای بازداشت قاتل ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان متوجه شدند وی به تهران گریخته و در پایتخت مشغول به کار شده است، در نهایت کارآگاهان روز شنبه با نیابت قضایی موفق به شناسایی محل اختفای قاتل و بازداشت وی شدند.

متهم این پرونده در اظهارات اولیه مدعی شد: با خانواده نامادری‌ام مشکل داشتم و شب حادثه سلاح شکاری را که داخل خانه بود، برداشتم، وارد اتاقی شدم که همسر پدرم و خواهران و برادر ناتنی‌ام داخل آن بودند و فقط یک گلوله شلیک کردم و پس از قتل آنها از محل متواری و در تهران مشغول کار شدم.

متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران و تفهیم اتهام، با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوط در شهر محل وقوع حادثه ارسال شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار