تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازگشایی گلوگاه های منطقه ۳

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به بافت قدیمی منطقه ۳ شهرداری اصفهان، امسال برای آزادسازی و بازگشایی گلوگاه های این منطقه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازگشایی گلوگاه های منطقه ۳


حسین کارگر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اجرای طرح بازگشایی گلوگاهها به صورت اولویت بندی انجام می شود و در هر کدام که تردد بیشتر وجود دارد و بازگشایی آن برای کاهش ترافیک مؤثرتر باشد، در اولویت قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: امسال آزادسازی گلوگاههای سطح منطقه ۳ شهرداری اصفهان با توجه به بافت قدیمی این منطقه که مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده، به تصویب رسید و۱۰ میلیاردتومان اعتبار نیز برای آن در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به تخریب بنای یک حمام قدیمی که در کوچه بیت الحسین(ع) قرار داشت، اظهارکرد: تخریب این بنا پیرو شکایات مردمی و برابر با ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها که مرمت، ترمیم و تخریب دیوارهای پر خطر را در دستور کار شهرداری قرار داده است، انجام شد.

وی ادامه داد: یک حمام قدیمی دیگر نیز در خیابان احمدآباد ورودی بن بست بهاران قرار دارد که با توجه به درخواست های اهالی آن محل مبنی بر تخریب این بنا که ورودی بهاران را تنگ و امکان ورود خودروهای امداد و آتش نشانی را به داخل آن با مشکل مواجه کرده است، در حال بررسی کارشناسی می باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار