پردیس شرق زیباترین نقطه شهر اصفهان خواهد شد

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان اعلام کرد: فاز اول پردیس شرق اصفهان که تا چند هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد، به یکی از زیباترین نقاط شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

پردیس شرق زیباترین نقطه شهر اصفهان خواهد شد


محمد هویدا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در فاز اول پردیس شرق توافق با معارضان انجام و مشکلات حقوقی آن برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه به پردیس شرق اصفهان با مساحت ۳۰۰ هکتار، کوه نخودی را نیز در برخواهد گرفت، افزود: با توجه به استقبال زیاد شهروندان از کوه صفه، نیاز بود جایگزینی برای آن تعریف شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: فاز اول پردیس شرق اصفهان شامل درختکاری، فضای سبز و تأسیسات زیربنایی آماده شده و تا چند هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد بنابراین این نقطه به یکی از زیباترین نقاط شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز دوم آن با وسعت ۴۰ هکتار که بیشتر فضای سبز خواهد بود، بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و فاز های بعدی آن هم با توجه به شرایط مالی منطقه تکمیل می شود.

هویدا با اشاره به ساخت پردیس هنر در شرق اصفهان یادآور شد: پردیس هنر در آینده پاتوق خوب فرهنگی و هنری برای نخبگان، فرهیختگان و هنرمندان شهر اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شرق اصفهان طی سال های گذشته اتفاقات بسیار بزرگ و ارزشمندی رقم خورده است، گفت: تکمیل خیابان بازارچه، خیابان داروسازی، خیابان سروستان از جمله پروژه هایی است که در این نقطه از شهر محقق شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات عمرانی میدان شهدای هسته ای که یکی از اَبَرپروژه های شهر اصفهان به شمار می رود و شامل خیابان های سلمان فارسی، خیابان ارغوانیه، خیابان روشن دشت و میدان شهدای هسته ای است، آغاز و در سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه مورد مطالبه بیش از ۴ دهه مردم بوده و قرار است وسعت فعلی ۸ هزار مترمربعی میدان شهدای هسته ای، به ۴۰ هزار مترمربع افزایش یابد.

هویدا تصریح کرد: در شرق اصفهان پروژه های باغ تندرستی، باغ جوان، نمایشگاه بزرگ اصفهان و روشنایی بلوار رضوان پروژه های ریز و درشتی هستند که بخشی از آنها به پایان رسیده و بخشی دیگر در حال اتمام است و البته تمام این پروژه ها در سال جاری تقدیم شهروندان می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار