صدای «محمد علیزاده» را در سپاهان شهر بشنوید

کنسرت محمد علیزاده ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن نگین سپاهان شهر برگزار می شود.

صدای «محمد علیزاده» را در سپاهان شهر بشنوید


به گزارش ایمنا، محمد علیزاده را رکورد دار برگزاری بیشترین کنسرت در بین خوانندگان پاپ کشور می دانند. رشتۀ تحصیلی او مهندسی کشاورزی است و علاقه اش به قرائت قران مقام اول قرائت قرآن را سه سال پیاپی برای او به ارمغان آورده است.

اولین آلبوم رسمی علیزاده با نام «همخونه» در سال ۱۳۸۷ منتشر شد. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آن طور که باید معرفی کند و چندین سال بعد یک آلبوم دیگر از وی با نام «سوپرایز» به صورت اینترنتی پخش شد. آخرین آلبوم محمد علیزاده در سال ۱۳۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی داشت و ترانه‌های آلبوم سورپرایز که به صورت اینترنتی منتشر شده بود نیز در همین آلبوم قرار گرفته بود.

وی مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته و همین اجراها موجب آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی شد و باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» را با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی در سال ۱۳۸۵ بخواند.

بعد از این، همکاری علیزاده با صدا و سیما ادامه یافت و او تیتراژ بسیاری از سریال ها و برنامه های تلویزیونی را خواند که تعدادی از آن ها عبارتند از: سریال سراب، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی، بر آستان جانان و سریال‌های زخم و برادر.

گفتنی است، محمد علیزاده در سال ۱۳۹۴، سه قطعه منتشر کرد که به عنوان بهترین قطعات سال ۱۳۹۴ انتخاب شدند. این قطعات «همینه که هست»، «کجا میری» و «خستم» بودند که با همخوانی میثم ابراهیمی به عنوان بهترین قطعه دو صدایی سال ۱۳۹۴ انتخاب شدند.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ موفق که به همت شرکت تهیه تولید و تکثیر صوتی آثار ترنم برگزار شده، می توانند با تهیۀ بلیط از سایت رسا کنسرت، ۱۶ اردیبهشت ماه، در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ به سالن نگین سپاهان شهر مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار