مهار آتش‌سوزی در انبار پخش کالای اصفهان

حریق انبار پخش کالای اصفهان با تلاش دو ساعته آتش‌نشانان مهار شد.

مهار آتش‌سوزی در انبار پخش کالای اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، محمد شریعتی اظهار کرد: در ساعت 12:50 دقیقه ظهر امروز یک مورد حریق انبار کالا واقع در بزرگراه فرودگاه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی در خصوص این حریق اظهار کرد: ستاد فرماندهی با توجه به اطلاعات دریافتی از اطلاع دهنده بلافاصله دو ایستگاه هم‌جوار را به محل حریق اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه افزود: با توجه به وسعت حریق ستاد فرماندهی علاوه بر دو ایستگاه اعزام شده اطفائیه‌های سنگین و فوق سنگین از 6 ایستگاه و هم‌چنین مدیر کشیک و 8 مسؤول ایستگاه را به محل حریق اعزام کرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: حریق فوق در داخل یک انبار پخش کالا با مساحت هزار مترمربع رخ داده بود که علاوه بر کالاهای موجود دو دستگاه کامیون حامل بار نیز که در داخل این انبار قرار داشت، طعمه حریق شده بودند.

وی در پایان بیان کرد: آتش‌نشانان توانستند پس از دو ساعت تلاش بی‌وقفه حریق را مهار و اطفاء و از سرایت به سایر نقاط جلوگیری کنند، حریق فوق خسارت جانی در بر نداشته و علت حریق نیز توسط کارشناسان تحت بررسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار