به علت عدم بارش برف نتوانستیم عملکردی داشته باشیم

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: در سال گذشته به علت عدم بارش برف نتوانستیم عملکردی داشته باشیم و بسیاری از برنامه‌هایمان اجرا نشد.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: در سال گذشته به علت عدم بارش برف نتوانستیم عملکردی داشته باشیم و بسیاری از برنامه‌هایمان اجرا نشد.

محمود یسلیانی در گفت‌وگو با فارس در مورد عملکرد هیأت اسکی در سال گذشته اظهار کرد: از نظر خودمان که خوب نبود و به این علت بود که بارش برف اصلا خوب نبود.

وی افزود: با این حال با اعزام تیم‌ها و مربی‌ها به پیست دربندسر توانستیم بین هیأت‌های کشور جایگاه نسبتا خوبی را کسب کنیم؛ با همان میزان بارش اندک هم توانستیم کلاس‌های آموزشی را برگزار کنیم ولی نتوانستیم در پیست فریدونشهر میزبان مسابقات باشیم.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان تصریح کرد: مجبور شدیم برای اعزام مسابقات ورزشکاران‌مان را به پیست درنبد و دیزین اعزام کنیم و در پایان سال 96 هم اردویی را با حضور بازیکنان نونهال و نوجوان را به دربند اعزام کردیم.

وی شاخص‌ترین تفاوت سال 96 با سال قبل را عدم بارش مناسف برف اعلام کرد و گفت: به علت همین کاهش بارش نسبت به سال قبل نتوانستیم مسابقاتی را میزبانی کنیم.

یسلیانی مطرح کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور و همچنین اسنوبورد همه رده ها در قسمت آقایان به همراه کلاس‌های آموزشی را در برنامه داشتیم که هیچ‌کدام را نتوانستیم برگزار کنیم

وی در مورد حضور هیأت در ماجرای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج نیز بیان کرد: سه نفر از اصفهان به منطقه اعزام شد ولی به علت این که هوا نامناسب بود، صعود نکردیم و سه روز در منطقه ماندیم و بازگشتیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار