بانک شهر در نوروز امسال خوش درخشید

شهردار یزد گفت: بانک شهر در نوروز 1397 خوش درخشیده است

شهردار یزد گفت: بانک شهر در نوروز 1397 خوش درخشیده است
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی جمالی نژاد همزمان با تعطیلات نوروزی 1397 تأکید کرد: بانک شهر در تعطیلات نوروزی امسال بسیار خوش درخشید.
وی افزود: بانک شهر در نوروز 1397 با ارائه خدمات به موقع خود توانست ز مینه افزایش کمی و کیفی رضایتمندی عمومی شهروندان، مسافران و گردشگران ورودی به یزد را فراهم کند.
جمالی نژاد تصریح کرد: خلاقیت و ابتکار بانک شهر در فعالیت شعبه کشیک و افزایش ساعات کاری شهرنت های این بانک همزمان با تعطیلات نوروزی اقدام بسیار ارزشمند و قابل توجهی است.
وی بیان داشت: خدمات بانکی نوین و الکترونیکی بانک شهر امروزه به عنوان یکی از بهترین و بروزترین خدمات بانکی در کشور و حتی جهان محسوب می شود.
شهردار یزد اضافه کرد: امکان صدور کارت های هدیه با متن دلخواه، استقرار دستگاه خوددریافت به منظور پرهیز از جابجایی پول نقد و وجود دستگاه های خودپرداز در شهرنت های بانک شهر یکی از مهمترین اقدامات نوین این بانک به شمار می رود.
وی عنوان داشت: مسافران و گردشگران ورودی به یزد در نوروز 1397 وضعیت ارائه خدمات بانکی از سوی بانک شهر را مطلوب ارزیابی و از اقدامات شایسته این بانک قدردانی کردند.
جمالی نژاد اظهار کرد: امیدواریم با افزایش همکاری های بین بانک شهر و شهرداری یزد بتوان خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران ورودی به این شهر را در طول سال ارتقاء بخشید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار