باغ فدک دو برابر سال گذشته پذیرش مسافر داشت

مسوول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در هر شب تکمیل مي‌شد و باغ فدک نیز دو برابر سال قبل پذیرش مسافر داشت.

مسوول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در هر شب تکمیل مي‌شد و باغ فدک نیز دو برابر سال قبل پذیرش مسافر داشت.

به گزارش فارس ، احمدرضا مرادی در آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با ابراز خرسندی از همراهی و همکاری بسیار خوب تمامی کمیته‌ها اظهار کرد: این همکاری باعث شد مدیریت هماهنگ شهری در این ایام به خوبی نمود پیدا کند.

وی افزود: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها منجر شد نوروز امسال بدون تنش، پشت سر گذاشته شود و این الگویی است که باید در تمامی امور و شرایط اجرا شود تا موازی کاری و چالش‌های بین دستگاه‌ها به کمترین میزان ممکن برسد.

مسؤول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقامت گردشگران در شهر اصفهان ادامه داد: پیش‌بینی بر این بود که تنها یک یا دو شب، اوج حضور مسافران را در شهر اصفهان شاهد باشیم اما خوشبختانه با حجم زیاد ورود گردشگر به اصفهان مواجه شدیم و زمان اوج ورود مسافران، بیشتر از سال‌های گذشته بود.

مرادی تصریح کرد: از یکم تا نهم فروردین ماه ظرفیت اسکان مسافران در اقامتگاه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تکمیل شد؛ آموزش و پرورش نیز در ساعت پنج تا شش بعدازظهر هر روز تکمیل ظرفیت مدارس خود را اعلام می‌کرد و ما مجبور به استفاده مدارس نواحی اطراف از جمله برخوار و بهارستان بودیم.

وی گفت: امشب آخرین شب اقامت مسافران در مدارس آموزش و پرورش است و از فردا شب، مسافران فرهنگی در خانه‌های معلم اسکان خواهند داشت.

مسؤول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در هر شب تکمیل می‌شد و باغ فدک نیز دو برابر سال قبل پذیرش مسافر داشت.

مرادی دلیل استقبال زیاد مسافران از کمپینگ باغ فدک را گرمی هوا و تمایل گردشگران برای اقامت در محل‌های طبیعی و تفرجگاهی خواند و افزود: تعداد ۱۰۵ واحد صنفی مشاور املاک طی ایام نوروز ۹۷ فعال بوده و نسبت به جذب گردشگر اقدام می‌کردند؛ در حالی که سال گذشته ۱۱ هزار منزل مسکونی در اختیار مسافران قرار گرفت، امسال تنها ۷ هزار و ۵۰۰ منزل در ایام اوج سفر تکمیل شد، زیرا گردشگران بیشتر به اقامت در باغ فدک تمایل داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار