افتتاح خانه بیلیارد اصفهان در سال 97

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: در سال 97 خانه بیلیارد استان اصفهان با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون به بهره‌برداری خواهد رسید که این هم جز مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال پیش روست.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: در سال 97 خانه بیلیارد استان اصفهان با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون به بهره‌برداری خواهد رسید که این هم جز مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال پیش روست.

سید مسعود داوودی ز در گفت‌و‌گو با فارس ، در مورد عملکرد هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در سال 96 اظهار کرد: سال 96 بیشتر به دنبال جذب و سازماندهی نیروهایمان بودیم که در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفت.

وی افزود: طبق برنامه اهداف و تقویم آموزشی را منطبق با برنامه فدراسیون چه در اعزام‌ها که در رده‌های مختلفی انجام شد، عملکرد خوبی داشیم و همچنین در مسابقات تیمی بولینگ جی اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تصریح کرد: مقام نخست را در مسابقات کشوری بولینگ در شیراز مقام قهرمانی را کسب کردیم و در بخش بانوان نیز در بولینگ دهقان نائب قهرمان بولینگ کشور شد.

وی ادامه داد: در مسابقات اسنوکر بانوان ارمغان حسنی نائب قهرمان کشور شد که بازیکن ملی‌پوش ما هستند؛ در میزبانی مسابقات هم مسابقات کشوری زیر 21 سال در استان در شاهین‌شهر در 22 بهمن میزبانی کردیم.

داوودی در مورد عملکرد داوران این هیأت نیز گفت: داوران‌مان در مسابقات مختلف خوش درخشیدند همچنین در مسابقات برون‌مرزی تیم‌های ما اعزام شدند که مقامی نیاورند ولی در مسابقات آسیایی ترکمنستان تیم اسنوکر ما مقام اول را کسب کردند که افتخاری بزرگ برای کشور است.

وی تصریح کرد: مقدمات رشته جدید بولس را درحال برنامه‌ریزی هستیم که از ابتدای امسال هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی از این رشته رونمایی داشته باشیم که این یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 97 است.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان عنوان کرد: همچنین میزبانی جشنواره رشته‌های بیلیاردی مطرح است که یکی از استان‌های مطرح اصفهان است و پیشنهاد دادیم که دو رشته بولینگ و بولس را هم با توجه به ظرفیت‌های خوب استان به آن اضافه کنند.

وی مطرح کرد: در سال 97 خانه بیلیارد استان اصفهان با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون به بهره‌برداری خواهد رسید که این هم جز مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال پیش روست.

داوودی در بیان تفاوت‌های سال 96 و سال 95 گفت: در سال 96 نیروهای ما همدل‌تر شدند و با توجه به اینکه پیش از من هیأت به صورت سرپرستی اداره می‌شد، با برنامه‌های فدراسیون پیش نمی‌رفت بچه‌های بولینگ و بیلیارد ما با همدلی بیشتر در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 96 دوره‌‌های آموزشی خوبی برگزار کردیم و در ایام پایانی سال هم یک دوره توجیهی داوری و مربی‌گری را در اسفند ماه در اصفهان با حضور 32 برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد و این نشان می‌دهد مردم اقبال خوبی نسبت به این رشته دارند و نیاز دارد که ماهم برنامه‌ریزی بهتری نسبت به این موضوع داشته باشیم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در مورد معضلات این هیأت در سال گذشته گفت: مسائل مالی را که با آن درگیر هستند اما نیاز هست که اسپانسرها در این رشته‌ها به ما کمک بیشتری کند؛ اداره کل ورزش و جوانان هم تلاش خود را انجام داد ولی به آن صورت که نیاز بود ما را پوشش ندادند و اگر حمایت مالی از رشته‌های ما صورت بگیرد، می‌توانیم در بخش استعدادیابی عملکرد بهتری داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار