می‌خواهیم از تمام امکانات کشور استفاده کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: یکی از سیاست‌های کلی فدراسیون این است که اردوهای ملی فوتسال به شهرستان‌ها منتقل شود تا بتوانیم از تمام امکانات کشوراستفاده کنیم.

می‌خواهیم از تمام امکانات کشور استفاده کنیم

علی صانعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: هدف اصلی ما از سفر به اصفهان استفاده از کف پوش سالن 25 آبان اصفهان بود که خوشبختانه توانستیم 3 جلسه مفید تمرین کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال با تشکر از شهرداری اصفهان و محمد رضا ساکت، گفت: مسؤولین اصفهان کمک کردند تا این اردو به خوبی برگزار شود تا ملی پوشان از کف پوش استاندارد استفاده کنند. صانعی با اشاره به اینکه از 20 روز پیش، اردوی اصفهان پیش بینی شده بود، ادامه داد: پیش بینی کردیم تا در اصفهان 4 جلسه تمرین کنیم، اما به علت برگزاری جلسه با مدیران و مربیان تیم‌های ملی فوتبال در روز چهارشنبه، مجبور شدیم بعد از ظهر چهار شنبه تمرین نکنیم و تمرینات ما 3 جلسه شد.
صانعی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های کلی فدراسیون این است که اردوهای ملی فوتسال را به شهرستان‌ها منتقل شود تا بتوانیم از تمام امکانات کشور استفاده کنیم.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا و انتخابی المپیک آماده می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار