منافات شعار حمایت از کالای ایرانی با واردات فرش دستباف

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی با واردات فرش دستباف منافات دارد و مگر می شود شعار حمایت داد و شاهد واردات فرش به ایران باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی با واردات فرش دستباف منافات دارد و مگر می شود شعار حمایت داد و شاهد واردات فرش به ایران باشیم.

عبدالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با مهر اظهار داشت:‌ اگر می‌خواهیم استفاده از کالای ایرانی در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود باید کیفیت این کالاها افزایش یابد و به کالاهای خارجی نزدیک شود.

وی بیان داشت: در جنگ اقتصادی امروز تولید کنندگان نقش مهمی را بر عهده دارند و امیدوارم مردم و مسئولان دست در دست هم دهند تا در این جنگ نیز به پیروزی دست یابیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: فریز شد ن معوقات بانکی، اصلاح شیوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده و تغییر نگرش سازمان‌های امور مالیاتی و تامین اجتماعی از الزامات حمایت از کالای ایرانی و خاموش نشدن چراغ واحدهای تولیدی است .

اهداف اقتصاد مقاومتی به صورت کامل محقق نشد

وی ادامه داد: شرایط سال گذشته به نحوی بود که برنامه‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی به صورت کامل محقق نشده است .

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: جهادگران عرصه کار و تولید به حمایت و پشتیبانی مناسب نیاز دارند و انتظار ما از دولت این است که با واردات کالاهای غیر ضروری و کالاهای مشابه داخلی به شدت مقابله کند .

وی بیان داشت: مگر می شود شعار حمایت از کالای ایرانی داد و شاهد واردات فرش دستباف بود .

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه صنایع لوازم خانگی، مواد غذایی، نساجی ، پتروشیمی و فولاد از مزایای تولیدی کشور است، گفت: امیدوارم در سال جدید نگاه قوای سه گانه به مقوله اقتصاد و تولید تغییر کند و این تغییر به بهبود معیشت مردم منجر شود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار