خیابان جلوان تا پایان سال ۹۶ ساماندهی می شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از ساماندهی خیابان جلوان تا پایان سال جاری خبر داد.

خیابان جلوان تا پایان سال ۹۶ ساماندهی می شود


علی شمسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا به رفع مشکلات خیابان جلوان اشاره کرد و گفت: خیابان جلوان ادامه خیابان جوان به بزرگراه شهید اردستانی است که ۴۰۰۰ متر آن در محدوده شهری شهرداری اصفهان واقع شده که خوشبختانه توانستیم این قسمت را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: البته ۸۰۰ متر از خیابان جلوان خارج از محدوده است اما بر اساس توافق های انجام شده با اداره راه و شهرسازی، در حال آزادسازی مسیر هستیم و تا پایان سال جاری ساماندهی این خیابان نیز به پایان می رسد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در ادامه اظهارکرد: با توجه به برنامه های خوبی که در این منطقه برای روان سازی ترافیک تدوین شده است، مشکلات ترافیکی منطقه ۱۴ در سال جاری با تمهیدات در نظر گرفته شده و طراحی معابر جدید کاهش می یابد.

وی با اشاره به تردد خودروهای سنگین در میدان جوان و عاشق اصفهانی، افزود: با تاکیدات مکرر شهردار اصفهان برای تامین امنیت جانی شهروندان، ادامه خیابان فرزانگان که به خیابان آیت الله غفاری و همچنین به بزرگراه شهید اردستانی متصل می شود و امنیت جانی و زیست محیطی شهروندان منطقه ۱۴ توسط این محورتامین می شود، در دستور کار قرار گرفته است.

شمسی تاکید کرد: با خروج کامیون ها از این محور، ساکنان ۱۲ محله شهرداری منطقه ۱۴ و شهروندان تعدادی از محله های مناطق ۷ و ۱۰ شهرداری اصفهان هم از تردد خودروهای سنگین نجات پیدا می کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار