پرداخت حدود ۲ میلیارد تومانی صنعتگران اصفهانی برای حمایت از نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۱۸۰ واحد صنعتی در سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای حمایت از نیازمندان اصفهانی پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۱۸۰ واحد صنعتی در سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای حمایت از نیازمندان اصفهانی پرداخت کردند.
به گزارش تسنیم ، حمیدرضا شیران بابیان اینکه در سال گذشته برای جذب کمک‌های صنعتگران اصفهانی به 180 واحد صنعتی و تولیدی در استان اصفهان مراجعه شده است، اظهار داشت: این واحدهای تولیدی با استقبال از طرح‌های حمایتی این نهاد بیش از یک میلیارد و 950 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات در اختیار نیازمندان اصفهانی قرار دادند.
وی بابیان اینکه 90 نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند، افزود: 223 میلیون تومان توسط این خیران نیکوکار برای تأمین جهیزیه به‌صورت نقد و کالا در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده علاوه بر جهیزیه در زمینه‌های معیشت، بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ، اشتغال و کاریابی، مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هزینه شد.
وی بابیان اینکه در ارتباط با صنعتگران و صاحبان صنایع، هدف اصلی فراهم کردن زمینه توسعه فرهنگ احسان و انفاق و بهره‌مندی نیازمندان از فرصت‌های موجود در این بخش است، گفت: در سال گذشته نزدیک به 14 هزار نفر از کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی صاحبان صنایع استان اصفهان بهره‌مند شدند.
شیران بابیان اینکه 10 هزار و 600 نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین از فعالان حوزه صنعت استان هستند، خاطرنشان کرد: 3 هزار و 530 نفر از ایتام و فرزندان محسنین مورد حمایت این صنعتگران نیکوکار قرار دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار