استفاده ۴میلیون نفر از مراکز اقامتی فرهنگیان در ایام نوروز

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار نهایی اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: ۴میلیون و ۹۳هزار نفر از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کردند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار نهایی اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: ۴میلیون و ۹۳هزار نفر از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کردند.
گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس به آمار نهایی اسکان نوروزی فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: 4 میلیون و 93 هزار و 281 مسافر در قالب یک میلیون و 137 هزار و 23 خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافتند و بر این اساس تاکنون 11 میلیون و 411 هزار و 544 نفر-روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کردند.
وی به آمار قطعی استان های مهمان پذیر اشاره کرد و گفت: به ترتیب بالاترین پذیرش مسافران فرهنگی به استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، مازندران، بوشهر، گیلان، یزد، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران، قم، گلستان، همدان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، سمنان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، ایلام، اردبیل، کرمانشاه، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، زنجان، شهرستان های تهران و البرز اختصاص دارد.
کریمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی، تأمین اسکان مناسب در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان بود، گفت: تهیه ، تکمیل و بازخورد فرم نظر سنجی از مهمانان نوروزی در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس تحت پوشش ، حاکی از رضایتمندی نسبی فرهنگیان در اسکان نوروز 1397 است.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: استفاده از سیستم نوبت دهی در پایگاه های اسکان، کنترل روزانه وضعیت پذیرش ، تقویت کشیک های شبانه روزی، توسعه نظارت های همه جانبه، اهتمام عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش به مسئولیت پذیری به جای مسئولیت گریزی، همچنین جایگزینی کیفیت بخشی به جای کمیت گرایی در مراکز اسکان ، از دیگر مواردی بود که در تمام پایگاه های پذیرش اسکان در نوروز امسال اجرا شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار