فعال شدن سامانه بارشی از فردا در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد که سامانه بارشی جدید از فردا ( پنجشنبه ) در استان اصفهان فعال می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد که سامانه بارشی جدید از فردا ( پنجشنبه ) در استان اصفهان فعال می شود.
' فاطمه زهرا سیدان ' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: براساس بررسی الگوهای پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی اواخر عصر امروز از غرب وارد استان اصفهان می شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان در برخی از نواحی استان نیمه ابری است، گفت: فعالیت این سامانه در برخی از مناطق استان به شکل افزایش ابر خواهد بود و احتمال وقوع رگبار پراکنده در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان وجود دارد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه این سامانه برای روزهای پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به تناوب در این استان فعال خواهد بود گفت: برای روز پنجشنبه رگبارهای پراکنده در بیشتر نقاط اصفهان بویژه نواحی غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.
وی گفت: کاهش دما برای اوایل هفته آینده و وزش باد شدید بویژه برای امروز ( چهارشنبه) در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود که وزش باد در مناطق شرق، شمال و تا حدی مرکز استان همراه با گرد و غبار خواهد بود.
سیدان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان صبح امروز با 2 درجه کاهش به 10 درجه سانتیگراد رسید اظهارکرد: بیشینه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده به 26 درجه سانتیگراد و کمینه دمای امروز به 9 درجه سانتیگراد رسید.
وی از اردستان با 35 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان و چادگان با 2 درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان نامبرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار