ثبت بیش از 19.5 میلیون تردد در راه های اصفهان تا 15 فروردین ماه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از افزایش 8 درصدی تردد خودروهای سبک در ایام نوروزی در راه های استان خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از افزایش 8 درصدی تردد خودروهای سبک در ایام نوروزی در راه های استان خبر داد.
فرزاد دادخواه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح راهداری نوروزی که از 25 اسفند ماه 96 آغاز و تا 17 فروردین امسال ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای طرح تا امروز 15 فروردین ماه، 19 میلیون و 600 هزار تردد توسط 114 دستگاه ترددشمار در راه های استان اصفهان ثبت شده است.
وی افزود: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش هشت درصدی تردد خودروهای سبک، افزایش 9 درصدی تردد خودروهای سنگین، افزایش 9 درصدی تخلفات سرعت رانندگان، افزایش 10 درصدی تردد ورودی به استان و افزایش 8 درصدی تردد خروجی از استان اصفهان بودیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان روان و تردد در آنها برقرار است، گفت: تنها در محدوده بیده به سمت سی‌سخت با توجه به وضعیت خاص آن منطقه تردد به آرامی انجام می شود.
وی با بیان اینکه امروز بیشترین تردد در محورهای فولادشهر- اصفهان، اصفهان- سه راهی مبارکه- شهرضا و تیران- نجف آباد است، افزود: در ایام نوروز نیز بیشترین تردد در محورهای دلیجان- اصفهان-شهرضا- آباده و بالعکس، اصفهان- زرین شهر- شهرکرد، اصفهان-تیران- داران- الیگودرز، آزادراه کاشان- نطنز و محور کاشان- اردستان-نایین- اردستان بود.
دادخواه اضافه کرد: بیشترین تردد در ایام نوروز 97 مربوط به 13 فروردین ماه به صورت برون استان و درون استانی در محورهای غرب و جنوب بود، هم چنین بیشترین ترددها در روزهای 29 اسفند 96 و اول و دوم فروردین امسال ثبت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار