افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده در اصفهان خبر داده است.

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده در اصفهان خبر داده است.

به گزارش ایمنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه با افزایش ابر و وزش باد شدید و بارش پراکنده در بعدازظهر پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز پنج‌شنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های اردستان، مبارکه، نطنز، شهرضا، زرین شهر، نایین، ورزنه، خوروبیابانک قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی شده است، هم‌چنین وضعیت جوی شهرستان‌های داران، فریدونشهر، خوانسار میمه، گلپایگان با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق همراه است. شهرستان سمیرم و نجف آباد نیز قسمتی ابری به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و در اواخر وقت بارش پراکنده پیش‌بینی شده و کاشان با افزایش ابر و در بعدازظهر با وزش باد شدید همراه است.

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه، دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۳ و در خنک ترین ساعات به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و چادگان با سه درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

آسمان اصفهان در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه نیز ابری و همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است، هم‌چنین دمای اصفهان در این روز در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۹ درجه خواهدرسید. ضمن اینکه دمای هوا در سایر شهرستان‌های استان نیز در روز جمعه سه درجه کاهش می یابد و این مناطق نیز با افزایش ابر و رگبار باران گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق همراه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار