کشف 14 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 7 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتور سیکلت مسروقه طی 24 ساعت توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 7 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتور سیکلت مسروقه طی 24 ساعت توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: طرح 24 ساعته امنیت محله محور به منظور کشف وسایل نقلیه مسروقه و به صورت هم‌زمان در شهر اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد 7 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و 7 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اصفهان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 5 سارق در این طرح بیان داشت: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای افزایش ضریب امنیت محله‌های اصفهان تأثیر بسزایی در کاهش جرائم داشته و سیر نزولی جرائم را به دنبال دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه با اجرای این‌گونه طرح‌ها سارقان در سال جاری عرصه جولان سارقان تنگ‌تر می‌شود گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به توصیه‌های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کنند و خودروهای خود را به سامانه‌های بازدارندهٔ ایمنی مجهز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه کشف شده فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی یکی از موارد پیش برد عملی ساختن نقشهٔ خود را نبودن وسایل بازدارنده اعلام کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه لبخند رضایت مال‌باختگان خستگی را از تن همکاران سبزپوش پلیس اصفهان رفع می‌کند، خاطر نشان کرد: تمامی سارقان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار