همکاری نیروهای هلال احمر تهران و قم برای گردشگر مرنجاب

رئیس هلال احمر آران و بیدگل گفت: با وجود چهار روز تلاش مستمر هنوز اثری از گردشگر گمشده نیست.

رئیس هلال احمر آران و بیدگل گفت: با وجود چهار روز تلاش مستمر هنوز اثری از گردشگر گمشده نیست.
مجید طاهری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین خبرها از گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب اظهار کرد: با وجود تلاش های کم نظیر و شبانه روزی نیروهای هلال احمر، آفرودرها، نیروهای بلد راه بومی و سافاری استان اصفهان و نیروهای نظامی و انتظامی هنوز اثری از این گردشگر دیده نشده و تلاش ها ادامه دارد.
وی افزود: نیروهای هلال احمر شهرستان با اضافه شدن نیروهایی از هلال احمر تهران و قم از صبح روز گذشته به صورت پیاده، کار گشت زنی و جست وجو را از سر گرفته اند و تا این زمان خبری از پیدا شدن گردشگر گمشده ارسال نشده است.
طاهری به تعداد نیروهای هلال احمر در این ماموریت اشاره کرد و گفت: ۳۰ نیروی هلال احمر از تهران، قم و آران و بیدگل کار جستجو را دنبال می کنند و به جز نیروهای مردمی، پهبادها و موتورسواران حرفه ای و آفرودسوران تهران، قم، کاشان و آران و بیدگل در حال گشت زنی زمینی در مناطق احتمالی مفقودی گردشگر هستند و امیدواریم هر چه سریعتر با موفقیت عملیات پایان یابد.
وی گفت: در این عملیات حدود ۱۸۰ نجاتگر و امدادگر در قالب ۴۰ تیم امداد و نجات با ۴۰ دستگاه خودروی کمک دار و ۲۱ موتورسیکلت در حال عملیات کشف و نجات هستند و به جز آن پاراگلایدر و بالگرد نیز در حال جستجوی دقیق موقعیت فرد گمشده هستند و با وجود همه اقدامات اثری از گردشگر مفقودی تا این ساعت دیده نشده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار