افزایش 30 درصدی ورود گردشگران به سفیدشهر

شهردار سفیدشهر گفت: در ایام نوروز امسال، میزان ورود گردشگران و مسافران نوروزی به سفیدشهر در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت.

شهردار سفیدشهر گفت: در ایام نوروز امسال، میزان ورود گردشگران و مسافران نوروزی به سفیدشهر در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش مهر، محمد قنایی صبح شنبه مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز امسال، اقداماتی از قبیل نصب دو چادر راهنمای گردشگری توسط شهرداری سفیدشهر در مسجد الحسین (ع) و ورودی سفیدشهر، تهیه بروشور گردشگری از ابنیه ها و اماکن تاریخی سفیدشهر، ارائه کتابچه تاریخ سفیدشهر در مراکز راهنمای گردشگری، اهدای گل و بسته های فرهنگی به مسافران نوروزی در ورودی به سفیدشهر دراولین روز نوروز در مسجدالحسین(ع)، نصب بنر راهنما در سطح شهر جهت گالری نقاشی هنرمند معلول و توانمند فاطمه حمامی نصرآبادی و آماده باش نیروهای خدمات رسان شهرداری و واحد خدمات ایمنی و آتش نشانی از جمله فعالیت های شهرداری سفیدشهر برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران در این شهر بود.

وی اظهار داشت: همچنین برای رفاه بیشتر گردشگران نوروزی جهت اقامت در سفیدشهر، بوستان های این شهر ساماندهی شد و نیز شهربازی در پارک زنده یاد باقری در راستای بهره مندی گردشگران از فضای شاد و نشاط آور به بهره برداری رسید.

شهردار سفید شهر تاکید کرد: گردشگران در این ایام از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی سفیدشهر از جمله آستان مقدس امامزاده بی بی سکینه خاتون (س)، آستان شاهزاده ابراهیم (ع)، آب انبار تاریخی سفیدشهر، شهر زیرزمینی طسمیجان سفیدشهر، قلعه های تاریخی قاسم آباد، رضا آباد و ارگ وزیر بازدید کردند.

وی گفت: همچنین در این ایام، گالری نقاشی هنرمند معلول و توانمند فاطمه حمامی نصرآبادی به روی گردشگران بازگشایی شد و خوشبختانه مورد استقبال بسیار چشمگیر گردشگران و مسافران نوروزی در سفیدشهر قرار گرفت.

سفید شهر از توابع آران و بیدگل و در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز این شهرستان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار